Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Spis treści
- Opis - ryzyko zawodowe - Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
- Ocena ryzyka zawodowego COVID-19
- Dostępne wersje oceny ryzyka zawodowego
- Zawartość dokumentacji ryzyka zawodowego
- Opis zawodu - Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
- Obowiązki na stanowisku pracy Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
- Podgląd oceny ryzyka zawodowego Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
- Opis metody PN-N-18002
- Przykładowe zagrożenie Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
- Parametry techniczne
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) – ryzyko zawodowe

Ocena ryzyka zawodowego
Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:- Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
- Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) ocena ryzyka

ocena ryzyka zawodowego specjalisti do spraw pozyskiwania funduszego (fundraiser)

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser):
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.


Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
zawartość oceny ryzyka zawodowego
![[[wzor]] - wzory dokumentow bhp](media/uploads/wzory-dokumentow-bhp.webp)
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser), sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Opis zawodu - Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) identyfikuje zewnętrzne źródła finansowania planowanych przedsięwzięć i pozyskuje fundusze z tych źródeł.Praca specjalisty do spraw pozyskiwania funduszy (fundraisera) jest pracą umysłową. Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) zajmuje się wyszukiwaniem dla przedsiębiorstw, instytucji i innych organizacji krajowych lub zagranicznych zewnętrznych źródeł finansowania planowanych przedsięwzięć. Mogą one dotyczyć różnych obszarów działalności produkcyjnej, usługowej, naukowej, badawczej, edukacyjnej, kulturalnej, społecznej. Celem pracy specjalisty do spraw pozyskiwania funduszy (fundraisera) jest uzyskanie zewnętrznego finansowania dla planowanych przedsięwzięć. Do zadań specjalisty należy diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy, identyfikowanie źródeł finansowania zaplanowanych działań, przeanalizowanie warunków i ocena szans na uzyskanie środków. Następnie opracowuje i przygotowuje dokumentację do złożenia wniosku o środki finansowe zgodnie z założeniami i/lub potrzebami przedstawionymi przez wnioskodawcę. Do zadań specjalisty należy również złożenie pełnego wniosku o dofinansowanie, ewentualne składanie uzupełnień i udzielanie dodatkowych wyjaśnień, odwoływanie się od niekorzystnych decyzji i ocen, przygotowanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzenie do zawarcia umowy. Specjalista stosuje nowoczesne technologie informatyczne do wyszukiwania informacji i opracowania dokumentacji.
Obowiązki na stanowisku pracy Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
- organizowanie stanowiska pracy, w tym przestrzeganie zasad i przepisów BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska;
- diagnozowanie problemów i potrzeb w zakresie pozyskania funduszy;
- identyfikowanie źródeł finansowania planowanych działań;
- analizowanie warunków i ocenianie szans na uzyskanie finansowania;
- opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami różnych dziedzin;
- przygotowywanie i składanie wniosku o finansowanie łącznie z dokumentami towarzyszącymi;
- składanie uzupełnień i dodatkowych wyjaśnień, odwoływanie się od niesłusznych decyzji i ocen;
- przygotowywanie pełnej dokumentacji wymaganej do podpisania umowy o dofinansowanie i doprowadzanie do zawarcia tej umowy;
- ocenianie skuteczności działań podjętych w związku z pozyskiwaniem finansowania.W zawodzie specjalisty do spraw pozyskiwania funduszy (fundraisera) zwykle wymagane jest wykształcenie wyższe pierwszego stopnia (licencjat) najczęściej na kierunkach: ekonomia, prawo, finanse i rachunkowość. W zawodzie mogą też pracować absolwenci innych kierunków studiów wyższych, którzy posiadają opisane predyspozycje, nabyli doświadczenie lub uzupełnili kompetencje z zakresu pozyskiwania funduszy np. na studiach podyplomowych. Pracodawcy, zatrudniając na stanowisku specjalisty do spraw pozyskiwania funduszy (fundraisera), wymagają minimum dwuletniego doświadczenia w przygotowywaniu wniosków o finansowanie. W pracy specjalisty do spraw pozyskiwania funduszy (fundraisera) wskazana jest znajomość języka angielskiego oraz posiadanie prawa jazdy kategorii B. Pracodawcy wymagają również znajomości przepisów i specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych, biegłej obsługi programów biurowych, precyzyjnego redagowania pism, formułowania pisemnych uzasadnień, samodzielności w działaniu.
PODGLĄD - Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
ryzyko zawodowe PN-N-18002









Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Metoda PN-N-18002

Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) - opis metody PN-N-18002
Metoda PN-N-18002 występuje w dwóch wersjach. Różnią się matrycą wartościowania ryzyka z podziałem na:
1. skalę pięciostopniową
2. skalę trójstopniową
Opisywna poniżej metoda PN-N-18002 dla stanowiska Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) jest metodą w skali pięciostopniowej i taki produkt można tutaj zakupić. Skala pięciostopniowa w odróżnieniu do skali trójstopniowej obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, a tym samym jest bardziej dokładna.
W celu oceny zagrożenia stosuje dwa parametry:
1. Prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia
2. Skutki - czyli inaczej ciężkość następstw
Powyższe parametry szacuje się na trzech poziomach: małym, średnim i dużym (ciężkość następstw - skutki) oraz mało prawdopodobne (małe), prawdopodobne (średnie) i wysoce prawdopodobne (duże) - prawdopodobieństwo.
Następnie w celu oszacowania ryzyka stosowana jest pięciostopniowa skala oceny ryzyka zawodowego: bardzo małe, małe, średnie, duże i bardzo duże.
Tabela wartościowania prawdopodobieństwa - PN-N-18002

Tabela wartościowania ciężkości następstw - PN-N-18002

Po określeniu wartości prawdopodobieństwa i ciężkości następstw, ryzyko określamy zgodnie z poniższą tabelką.
Matryca wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Określone zgodnie z powyższą matrycą ryzyko dla danego zagrżenia analizujemy zgoznie z ostatnią poniższą tabelką.
Tabela wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Więcje na temat metody PN-N-18002 znajdziesz we wpisie na naszym blogu.
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) - Przykładowe zagrożenie
Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV
Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem
Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć
Ciężkość następstw - skutki (S): D - Duże
Prawdopodobieństwo (P): M - Mało prawdopodobne
Ryzyko (R): Ś - Średnie
Oznacza to, że na stanowisku Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) według metody PN-N-18002 ryzyko jest ŚREDNIE i uznaje się je za dopuszczalne - Zaleca się podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.
Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) metodą PN-N-18002.
![Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]](media/uploads/grzegorz-wrzeszcz-instrukcja.webp)
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser), które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) |
Kod zawodu | 242109 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | PN-N-18002 - Polska Norma w skali pięciostopniowej |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Ocena ryzyka zawodowego, Specjaliści do spraw ekonomicznych i zarządzania |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |