+48 533 988 811    biuro@allebhp.pl
Bezpłatna pomoc
Skonsultuj z nami swoje problemy!
Szybka wysyłka
Mamy bardzo krótke terminy realizacji!
Gwarancja satysfakcji
Z nami przejdziesz kontrolę z Inspekcji Pracy!
Dbamy o środowisko
Dokumentację otrzymasz na e-mail!
Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Ocena: 5 na 5
(3) głosów

Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002

Cena: 45.00 zł/szt.
WARIANT PRODUKTU CENA
45.00
74.50
ORZ-422301
Produkt dostępny online Towar na magazynie Usługa dostępny online
Do pobrania w 5 minut Wysyłka w 24 godziny ok 2 dni robocze
0.00 zł na adres e-mail 15.00 zł kurier DPD (info) 0.00 zł na adres e-mail

bezpieczeństwo
Metody płatności Metody płatności Metody płatności

Operator centrali telefonicznej – ryzyko zawodowe

Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 to wyjątkowa dokumentacja, która ściśle określa ryzyko zawodowe na podanym stanowisku. Jest to kompleksowo przygotowana przez wybitnych specjalistów ocena ryzyka zawodowego oraz opracowana, wzorcowa dokumentacja dla osoby zatrudnionej na stanowisku operatora centraliego telefonicznej.

Stanowisko to znajduje się w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem oraz posiada odpowiednio przypisany kod zawodu 422301 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Ocena Ryzyka Zawodowego | Ryzyko Zawodowe

Dokumentacja została zaktualizowana i rozbudowana o zagrożenie
związane z koronawirusem SARS-CoV-2 (COVID-19)

Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka

Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku Operator centrali telefonicznej została przygotowana w oparciu o metodę wg. Polskiej Normy PN-N-18002. Metoda PN-N-18002 jest powszechnie znaną metodą szacowania ryzyka zawodowego. Została ona utworzona w Polsce i jest często stosowana w kraju. Jest uznawana oraz rekomendowana przez organy kontrolujące, między innymi Państwową Inspekcję Pracy, czy Państwową Inspekcję Sanitarną. Co więcej, metoda w polecanej publikacji pokazana jest w bardzo przystępny oraz obrazowy sposób. W dokumentacji zastosowano liczne kolorowe tabelki wartościowania określonych parametrów (skutki czy prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia), taka prezentacja niezbędnych dokumentów pozwoli na bezproblemowy przebieg kontroli przeprowadzony przez organy kontrolujące. Dokumentacja jest bardzo przejrzysta oraz przygotowana w sposób wyczerpujący tematykę zagrożeń dla operatora centraliego telefonicznej. Jest to kompleksowa ocena ryzyka zawodowego Operator centrali telefonicznej. Publikacja Operator centrali telefonicznej - ocena ryzyka zawodowego to gwarancja pozytywnego przejścia kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, czy Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Metoda PN-N-18002 dla stanowiska Operator centrali telefonicznej została wykorzystana w skali pięciostopniowej. Oznacza to, iż dokumentacja obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, co przekłada się na jej większą dokładność. Zakup produktu to pewność poprawnie przygotowanej dokumentacji.

ocena ryzyka zawodowego operatora centraliego telefonicznej

Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 uzyskał wiele pozytywnych opinii w branży. Dokumentacja została przygotowana w sposób rzetelny, dokładny, a co najważniejsze, zgodnie z obecnymi przepisami oraz wytycznymi. Produkt spełnia swoje zadanie, żadna z osób, która zakupiła prezentowaną dokumentację nie została ukarana przez organ kontrolujący jakimkolwiek mandatem. Operator centrali telefonicznej ryzyko zawodowe metodą PN-N-18002 to godny polecenia produkt przygotowany przez specjalistów, którzy bardzo dobrze znają branżę BHP i posiadają spore doświadczenie w przygotowaniu różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 i nie tylko. Co więcej, produkt dostępny jest w dwóch wariantach: elektronicznym oraz drukowanym. Tylko od Ciebie zależy, na który wariant się zdecydujesz. Wariant elektroniczny umożliwia edycję pliku oraz wielokrotny wydruk, co ważne, dokumentację można pobrać już w kilka minut po zakupie. Na życzenie klienta istnieje możliwość wysłania plików w formacie PDF lub OpenOffice. Wariant drukowany to natomiast wersja dokumentacji, która jest gotowa do przedstawienia w czasie kontroli. Wymaga jedynie podpisu.

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla Operator centrali telefonicznej to fachowo przygotowany produkt, który zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy. Jest to bardzo dokładny zbiór dokumentów, każde zagrożenie znajduje się na osobnej karcie zagrożeń. Produkt dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie oraz jest gwarancją pomyślnego przebiegu kontroli przez organy kontrolujące. Klient może być pewien, iż dokumentacja została przygotowana przez specjalistów, którzy posiadają ogromną wiedzą oraz doświadczenie w dziedzinie BHP. Z Operator centrali telefonicznej - ocena ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 żadna kontrola nie będzie straszna!

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Operator centrali telefonicznej:

  1. Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  2. Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.

Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002

Zakupując niniejszą dokumentację ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz, w razie potrzeby, edycji.

Operator centrali telefonicznej
zawartość oceny ryzyka zawodowego

  1. Strona tytułowa.
  2. Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Operator centrali telefonicznej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  3. Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  4. Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  5. Szczegółowe karty zagrożeń dla Operator centrali telefonicznej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  6. Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  7. Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
  8. Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Opis zawodu - Operator centrali telefonicznej

Utrzymuje w sprawności, konserwuje i naprawia urządzenia centrali telefonicznej w celu zapewnienia ciągłość pracy i utrzymania wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych urządzeń telekomunikacyjnych; pośredniczy w przekazywaniu informacji w wewnętrznej sieci radiotelefonicznej typu dyspozytorskiego.

Obowiązki na stanowisku pracy Operator centrali telefonicznej

  • nadzorowanie pracy urządzeń centrali telefonicznej, dokonywanie pomiarów parametrów technicznych urządzeń przewidzianych w instrukcjach technicznych oraz przełączanie urządzeń głównych na urządzenia rezerwowe w przypadku awarii;
  • dokonywanie przewidzianych w instrukcji przeglądów urządzeń centrali telefonicznej, testowanie ich pracy, czyszczenie i konfigurowanie;
  • lokalizowanie uszkodzeń urządzeń centrali i usuwanie ich przyczyn;
  • posługiwanie się aparaturą pomiarową i testującą, narzędziami monterskimi itp. przy konserwacji i naprawie urządzeń centrali telefonicznej;
  • programowanie numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji centrali telefonicznej;
  • integrowanie centrali telefonicznej z programami komputerowymi takimi jak Outlook oraz systemami CRM (Customer Relationship Management - kontakt z klientem);
  • instruowanie klientów na temat funkcjonalności centrali telefonicznej;
  • obsługiwanie klientów, przyjmowanie zleceń telefonicznych i internetowych związanych z konserwacją, naprawą i programowaniem centrali;
  • wprowadzanie zleceń do systemu oraz prowadzenie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy;
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji w wewnętrznej sieci radiotelefonicznej typu dyspozytorskiego (na przykład: pogotowie ratunkowe, straż pożarna, radio taxi);
  • przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.

PODGLĄD - Operator centrali telefonicznej
ryzyko zawodowe PN-N-18002

Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  PN-N-18002 1
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  PN-N-18002 2
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  PN-N-18002 3
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  PN-N-18002 4
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  PN-N-18002 5
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  PN-N-18002 6

Pobierz podgląd dokumentacji

UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Oceny Ryzyka Zawodowego dla stanowiska Operator centrali telefonicznej metodą PN-N-18002.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Operator centrali telefonicznej
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl

Parametry techniczne

Tytuł publikacji Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Operator centrali telefonicznej
Kod zawodu 422301 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania PN-N-18002 - Polska Norma w skali pięciostopniowej
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Ocena ryzyka zawodowego, Pracownicy obsługi klienta
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji planszowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 98% pozytywnych opinii

Metoda PN-N-18002

Operator centrali telefonicznej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Niniejsza dokumentacja zawiera szczegółowe informacje i wytyczne dla metody PN-N-18002 zgodnie z tym, jak została opracowana. Opis metody zawiera kolorowe tabelki wartościoiwania poszczególych parametrów dając nie tylko pełne liczbowe odzwierciedlenie tych parametrów, ale również wizualne. Dzięki temu masz pewność, że osoba przeprowadzająca kontrolę (i nie tylko) bez problemu odnajdzie się w treści dokumentacji. Metoda PN-N-18002 jest jedną z najpopularniejszych w metod szacowania ryzyka zawodowego w naszym kraju dlatego z powodzeniem można bazować na tym opracowaniu. PN-N-18002 jest bardzo lubianą metodą przez kontrolujące organy np. takie jak Państwowa Inspekcja Pracy czy Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Operator centrali telefonicznej - opis metody PN-N-18002

Metoda PN-N-18002 występuje w dwóch wersjach. Różnią się matrycą wartościowania ryzyka z podziałem na:

1. skalę pięciostopniową

2. skalę trójstopniową

Opisywna poniżej metoda PN-N-18002 dla stanowiska Operator centrali telefonicznej jest metodą w skali pięciostopniowej i taki produkt można tutaj zakupić. Wskala pięciostopniowa odróżnieniu do skali trójstopniowej obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, a tym samym jest bardziej dokładna.

W celu oceny zagrożenia stosuje dwa parametry:

1. Prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia

2. Skutki - czyli inaczej ciężkość następstw

Powyższe parametry szacuje się na trzech poziomach: małym, średnim i dużym (ciężkość następstw - skutki) oraz mało prawdopodobne (małe), prawdopodobne (średnie) i wysoce prawdopodobne (duże) - prawdopodobieństwo.

Następnie w celu oszacowania ryzyka stosowana jest pięciostopniowa skala oceny ryzyka  zawodowego: bardzo małe, małe, średnie, duże i bardzo duże.

Tabela wartościowania prawdopodobieństwa - PN-N-18002

Operator centrali telefonicznej metodą  PN-N-18002 1

Tabela wartościowania ciężkości następstw - PN-N-18002

Operator centrali telefonicznej metodą  PN-N-18002 2

Po określeniu wartości prawdopodobieństwa i ciężkości następstw, ryzyko określamy zgodnie z poniższą tabelką.

Matryca wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Operator centrali telefonicznej metodą  PN-N-18002 3

Określone zgodnie z powyższą matrycą ryzyko dla danego zagrżenia analizujemy zgoznie z ostatnią poniższą tabelką.

Tabela wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Operator centrali telefonicznej metodą  PN-N-18002 4

Więcje na temat metody PN-N-18002 znajdziesz we wpisie na naszym blogu.

Operator centrali telefonicznej - Przykładowe zagrożenie

Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV

Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem

Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć

Ciężkość następstw - skutki (S): D - Duże

Prawdopodobieństwo (P): M - Mało prawdopodobne

Ryzyko (R): Ś - Średnie

Oznacza to, że na stanowisku Operator centrali telefonicznej według metody PN-N-18002 ryzyko jest ŚREDNIE i uznaje się je za dopuszczalne - Zaleca się podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.

Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Operator centrali telefonicznej metodą PN-N-18002.

INNI KLIENCI OGLĄDAJĄCY TEN PRODUKT
KUPILI U NAS RÓWNIEŻ


Opinie do produktu
Brak dodanch opinii do produktu!

Dodaj opinię do produktu

Polecamy również
Pobierz darmową instrukcję BHP

przy obsłudze komputera z monitorem ekranowym

Wiadomość została wysłana na podany adres e-mail.
Sprawdź swoją skrzynkę pocztową i pobierz darmową instrukcję BHP!
facebook sklep alleBHP.pl
Zamów rozmowę
×
Zamów rozmowę z ekspertem Grzegorz Wrzeszcz
Inspektor ds. BHP

Oddzwaniamy pon - pt
w godzinach 8:30-15:30.

ZAMÓW ROZMOWĘ

Podaj imię i nazwisko!
Podaj numer telefonu!
Zaznacz zgodę na przetwarzanie danych!
Dziękujemy za wysłanie formularza.

Nasz Inspektor ds. BHP skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.
  • Twoje imię i nazwisko
  • Twój numer telefonu

Nasz sklep internetowy korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z regulaminem oraz polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Akceptuję ciasteczka!
×
Darmowa instrukcja BHP
Instrukcja BHP przy obsłudze komputera z monitorem ekranowym
INSTRUKCJA BHP ZA DARMO!

Zostaw nam swój adres e-mail i pobierz darmową instrukcję w wersji elektronicznej!

×
Dodaj do koszyka
WARIANT PRODUKTU CENA
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Dodaj do koszyka
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(