Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Spis treści
- Opis - ryzyko zawodowe - Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
- Ocena ryzyka zawodowego COVID-19
- Dostępne wersje oceny ryzyka zawodowego
- Zawartość dokumentacji ryzyka zawodowego
- Opis zawodu - Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
- Obowiązki na stanowisku pracy Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
- Podgląd oceny ryzyka zawodowego Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
- Opis metody PN-N-18002
- Przykładowe zagrożenie Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
- Parametry techniczne
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations – ryzyko zawodowe

Ocena ryzyka zawodowego
Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:- Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
- Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka

ocena ryzyka zawodowego kierownika działu reklamego / promocji / public relations

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Kierownik działu reklamy / promocji / public relations:
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.


Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
zawartość oceny ryzyka zawodowego
![[[wzor]] - wzory dokumentow bhp](media/uploads/wzory-dokumentow-bhp.webp)
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Kierownik działu reklamy / promocji / public relations, sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Kierownik działu reklamy / promocji / public relations zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Opis zawodu - Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
Opracowuje strategię promocji organizacji i jej obecności w mediach; nadzoruje wdrożenie strategii i monitoruje jej skuteczność; koordynuje działania reklamowe / promocyjne / public relations; kreuje wizerunek marki na rynku; planuje budżet promocyjny; zarządza współpracą z dostawcami usług; zarządza podległym zespołem pracowników.
Obowiązki na stanowisku pracy Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
- Opracowywanie strategii reklamowej / promocyjnej / public relations organizacji
- Wdrażanie strategii reklamowej / promocyjnej / public relations (w tym współpracowanie z odbiorcami produktów/ usług oraz z mediami), pełnienie nadzoru nad jej realizacją oraz monitorowanie jej skuteczności
- Koordynowanie działań reklamowych / promocyjnych / public relations
- Monitorowanie mediów pod kątem obecności marki oraz kreowanie rozpoznawalności marki na rynku za pomocą przekazów w mediach
- Analizowanie i raportowanie efektywności działań reklamowych / promocyjnych / public relations na potrzeby zarządu organizacji
- Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji budżetu przeznaczonego na działania reklamowe / promocyjne / public realtions
- Współpracowanie i wspieranie działań innych działów organizacji w zakresie sprzedaży, marketingu, wzornictwa przemysłowego itp.
- Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami, m.in. Drukarniami, agencjami reklamowymi itp.
- Projektowanie i nadzorowanie tworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych, nowych narzędzi promocyjnych i kanałów komunikacyjnych
- Uczestniczenie w targach i konferencjach, organizowanie wystąpień promujących organizację
- Zarządzanie pracą podległego zespołu
- Szkolenie i dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników zgodny ze strategią rozwoju firmy
- Tworzenie planów lojalnościowych dla klientów i ich promocja
- Rozwój własnych kompetencji i wiedzy w zakresie reklamy / promocji / public relations i zarządzania ludźmi
- Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu reklamy / promocji / public relations
- Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska
PODGLĄD - Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
ryzyko zawodowe PN-N-18002









Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Metoda PN-N-18002

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - opis metody PN-N-18002
Metoda PN-N-18002 występuje w dwóch wersjach. Różnią się matrycą wartościowania ryzyka z podziałem na:
1. skalę pięciostopniową
2. skalę trójstopniową
Opisywna poniżej metoda PN-N-18002 dla stanowiska Kierownik działu reklamy / promocji / public relations jest metodą w skali pięciostopniowej i taki produkt można tutaj zakupić. Skala pięciostopniowa w odróżnieniu do skali trójstopniowej obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, a tym samym jest bardziej dokładna.
W celu oceny zagrożenia stosuje dwa parametry:
1. Prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia
2. Skutki - czyli inaczej ciężkość następstw
Powyższe parametry szacuje się na trzech poziomach: małym, średnim i dużym (ciężkość następstw - skutki) oraz mało prawdopodobne (małe), prawdopodobne (średnie) i wysoce prawdopodobne (duże) - prawdopodobieństwo.
Następnie w celu oszacowania ryzyka stosowana jest pięciostopniowa skala oceny ryzyka zawodowego: bardzo małe, małe, średnie, duże i bardzo duże.
Tabela wartościowania prawdopodobieństwa - PN-N-18002

Tabela wartościowania ciężkości następstw - PN-N-18002

Po określeniu wartości prawdopodobieństwa i ciężkości następstw, ryzyko określamy zgodnie z poniższą tabelką.
Matryca wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Określone zgodnie z powyższą matrycą ryzyko dla danego zagrżenia analizujemy zgoznie z ostatnią poniższą tabelką.
Tabela wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Więcje na temat metody PN-N-18002 znajdziesz we wpisie na naszym blogu.
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Przykładowe zagrożenie
Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV
Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem
Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć
Ciężkość następstw - skutki (S): D - Duże
Prawdopodobieństwo (P): M - Mało prawdopodobne
Ryzyko (R): Ś - Średnie
Oznacza to, że na stanowisku Kierownik działu reklamy / promocji / public relations według metody PN-N-18002 ryzyko jest ŚREDNIE i uznaje się je za dopuszczalne - Zaleca się podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.
Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Kierownik działu reklamy / promocji / public relations metodą PN-N-18002.
![Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]](media/uploads/grzegorz-wrzeszcz-instrukcja.webp)
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Kierownik działu reklamy / promocji / public relations, które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Kierownik działu reklamy / promocji / public relations |
Kod zawodu | 122202 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | PN-N-18002 - Polska Norma w skali pięciostopniowej |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Ocena ryzyka zawodowego, Kierownicy do spraw zarządzania i handlu |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |