Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
5/5
(21 głosów)
ORZ-990444
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
Dobre opinie
57.13
(netto)
59.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
57.13 59.99
76.18 79.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Kapitan statku żeglugi śródlądowej – ryzyko zawodowe

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 to wyjątkowa dokumentacja, która ściśle określa ryzyko zawodowe na podanym stanowisku. Jest to kompleksowo przygotowana przez wybitnych specjalistów ocena ryzyka zawodowego oraz opracowana, wzorcowa dokumentacja dla osoby zatrudnionej na stanowisku kapitan statku żeglugiego śródlądowej.
Stanowisko to znajduje się w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem oraz posiada odpowiednio przypisany kod zawodu 990444 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Ocena ryzyka zawodowego

Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:
  • Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
  • Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
To Ty decydujesz, którą wersję zastosujesz w swojej firmie.

W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.

Kapitan statku żeglugi śródlądowej – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Ocena Ryzyka Zawodowego COVID-19| Ryzyko Zawodowe SARS-COV-2 Zgodnie z najnowszymi wytycznymi Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej nasza dokumentacja została zaktualizowana i rozbudowana o zagrożenie związane z koronawirusem SARS-CoV-2 (COVID-19). Kupując niniejszą dokumentację możesz mieć pewność, że bez problemu przejdzie ona kontrolę, a treść w będąca przedmiotem tego produktu jest jak najbardziej aktualna w odniesieniu do aktualnych przepisów pracy.

Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku Kapitan statku żeglugi śródlądowej została przygotowana w oparciu o metodę wg. Polskiej Normy PN-N-18002. Metoda PN-N-18002 jest powszechnie znaną metodą szacowania ryzyka zawodowego. Została ona utworzona w Polsce i jest często stosowana w kraju. Jest uznawana oraz rekomendowana przez organy kontrolujące, między innymi Państwową Inspekcję Pracy, czy Państwową Inspekcję Sanitarną. Co więcej, metoda w polecanej publikacji pokazana jest w bardzo przystępny oraz obrazowy sposób. W dokumentacji zastosowano liczne kolorowe tabelki wartościowania określonych parametrów (skutki czy prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia), taka prezentacja niezbędnych dokumentów pozwoli na bezproblemowy przebieg kontroli przeprowadzony przez organy kontrolujące. Dokumentacja jest bardzo przejrzysta oraz przygotowana w sposób wyczerpujący tematykę zagrożeń dla kapitan statku żeglugiego śródlądowej. Jest to kompleksowa ocena ryzyka zawodowego Kapitan statku żeglugi śródlądowej. Publikacja Kapitan statku żeglugi śródlądowej - ocena ryzyka zawodowego to gwarancja pozytywnego przejścia kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, czy Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Metoda PN-N-18002 dla stanowiska Kapitan statku żeglugi śródlądowej została wykorzystana w skali pięciostopniowej. Oznacza to, iż dokumentacja obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, co przekłada się na jej większą dokładność. Zakup produktu to pewność poprawnie przygotowanej dokumentacji.

ocena ryzyka zawodowego kapitan statku żeglugiego śródlądowej

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 uzyskał wiele pozytywnych opinii w branży. Dokumentacja została przygotowana w sposób rzetelny, dokładny, a co najważniejsze, zgodnie z obecnymi przepisami oraz wytycznymi. Produkt spełnia swoje zadanie, żadna z osób, która zakupiła prezentowaną dokumentację nie została ukarana przez organ kontrolujący jakimkolwiek mandatem. Kapitan statku żeglugi śródlądowej ryzyko zawodowe metodą PN-N-18002 to godny polecenia produkt przygotowany przez specjalistów, którzy bardzo dobrze znają branżę BHP i posiadają spore doświadczenie w przygotowaniu różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 i nie tylko. Co więcej, produkt dostępny jest w dwóch wariantach: elektronicznym oraz drukowanym. Tylko od Ciebie zależy, na który wariant się zdecydujesz. Wariant elektroniczny umożliwia edycję pliku oraz wielokrotny wydruk, co ważne, dokumentację można pobrać już w kilka minut po zakupie. Na życzenie klienta istnieje możliwość wysłania plików w formacie PDF lub OpenOffice. Wariant drukowany to natomiast wersja dokumentacji, która jest gotowa do przedstawienia w czasie kontroli. Wymaga jedynie podpisu. Dokumentacja ryzyka zawodowego dla Kapitan statku żeglugi śródlądowej to fachowo przygotowany produkt, który zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy. Jest to bardzo dokładny zbiór dokumentów, każde zagrożenie znajduje się na osobnej karcie zagrożeń. Produkt dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie oraz jest gwarancją pomyślnego przebiegu kontroli przez organy kontrolujące. Klient może być pewien, iż dokumentacja została przygotowana przez specjalistów, którzy posiadają ogromną wiedzą oraz doświadczenie w dziedzinie BHP. Z Kapitan statku żeglugi śródlądowej - ocena ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 żadna kontrola nie będzie straszna!

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Kapitan statku żeglugi śródlądowej:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Kapitan statku żeglugi śródlądowej
zawartość oceny ryzyka zawodowego

[[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Kapitan statku żeglugi śródlądowej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Kapitan statku żeglugi śródlądowej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Opis zawodu - Kapitan statku żeglugi śródlądowej

W imieniu właściciela kieruje statkiem, nadzoruje i ponosi odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z eksploatacją statku, w zakresie przewozu pasażerów i ładunku, pracy załogi i bezpieczeństwa żeglugi.

Obowiązki na stanowisku pracy Kapitan statku żeglugi śródlądowej

  • Dbałość o należyty stan techniczny statku, jego urządzeń i wyposażenia, konserwację, wygląd zewnętrzny i stan sanitarny
  • Czuwanie nad należytym zaopatrzeniem statku w paliwo, smary i wodę
  • Kierowanie pracami za- i wyładunkowymi
  • Organizowanie pracy załogi
  • Kontrola dokumentów załogi, zgodności kwalifikacji z pełnionymi funkcjami oraz ważności tych dokumentów
  • Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przez załogę przepisów bhp, przepisów dotyczących odpraw granicznych oraz uprawiania żeglugi na śródlądowych drogach wodnych
  • Czuwanie nad aktualnością i przechowywaniem dokumentów statku
  • Sterowanie statkiem, wykonywanie manewrów oraz nadzór nad sterowaniem statkiem przez innych członków załogi
  • Nadzór nad bezpieczeństwem pasażerów, załogi, statku i ładunku
  • Współpraca ze służbami armatora w zakresie eksploatacji i remontów statku
  • Przygotowywanie dokumentów załogi, statku i ładunku do odpraw granicznych
  • Reprezentowanie nadawcy ładunku podczas odpraw granicznych
  • Dokonywanie opłat za korzystanie ze śluz i kanałów, przekazywanie ładunku w porcie docelowym, rozliczanie i wypłacanie załodze diet zagranicznych
  • Pełnienie funkcji kierownika zimowiska (zimowego postoju statków), kierownika koszarki (hotelu pływającego), przystani itp.
  • Pełnienie nadzoru nad kilkoma statkami na postoju
  • Pełnienie funkcji pilota, w zależności od posiadanych uprawnień
  • Pełnienie funkcji kierownika maszyn, jeżeli posiada dodatkowe kwalifikacje.

PODGLĄD - Kapitan statku żeglugi śródlądowej
ryzyko zawodowe PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 1
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 2
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 3
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 4
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 5
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 6
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 7
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 8
Kapitan statku żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  PN-N-18002 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Oceny Ryzyka Zawodowego dla stanowiska Kapitan statku żeglugi śródlądowej metodą PN-N-18002.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.

Metoda PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Niniejsza dokumentacja zawiera szczegółowe informacje i wytyczne dla metody PN-N-18002 zgodnie z tym, jak została opracowana. Opis metody zawiera kolorowe tabelki wartościoiwania poszczególych parametrów dając nie tylko pełne liczbowe odzwierciedlenie tych parametrów, ale również wizualne. Dzięki temu masz pewność, że osoba przeprowadzająca kontrolę (i nie tylko) bez problemu odnajdzie się w treści dokumentacji. Metoda PN-N-18002 jest jedną z najpopularniejszych w metod szacowania ryzyka zawodowego w naszym kraju dlatego z powodzeniem można bazować na tym opracowaniu. PN-N-18002 jest bardzo lubianą metodą przez kontrolujące organy np. takie jak Państwowa Inspekcja Pracy czy Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - opis metody PN-N-18002

Metoda PN-N-18002 występuje w dwóch wersjach. Różnią się matrycą wartościowania ryzyka z podziałem na:

1. skalę pięciostopniową

2. skalę trójstopniową

Opisywna poniżej metoda PN-N-18002 dla stanowiska Kapitan statku żeglugi śródlądowej jest metodą w skali pięciostopniowej i taki produkt można tutaj zakupić. Skala pięciostopniowa w odróżnieniu do skali trójstopniowej obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, a tym samym jest bardziej dokładna.

W celu oceny zagrożenia stosuje dwa parametry:

1. Prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia

2. Skutki - czyli inaczej ciężkość następstw

Powyższe parametry szacuje się na trzech poziomach: małym, średnim i dużym (ciężkość następstw - skutki) oraz mało prawdopodobne (małe), prawdopodobne (średnie) i wysoce prawdopodobne (duże) - prawdopodobieństwo.

Następnie w celu oszacowania ryzyka stosowana jest pięciostopniowa skala oceny ryzyka  zawodowego: bardzo małe, małe, średnie, duże i bardzo duże.

Tabela wartościowania prawdopodobieństwa - PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej metodą  PN-N-18002 1

Tabela wartościowania ciężkości następstw - PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej metodą  PN-N-18002 2

Po określeniu wartości prawdopodobieństwa i ciężkości następstw, ryzyko określamy zgodnie z poniższą tabelką.

Matryca wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej metodą  PN-N-18002 3

Określone zgodnie z powyższą matrycą ryzyko dla danego zagrżenia analizujemy zgoznie z ostatnią poniższą tabelką.

Tabela wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Kapitan statku żeglugi śródlądowej metodą  PN-N-18002 4

Więcje na temat metody PN-N-18002 znajdziesz we wpisie na naszym blogu.

Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Przykładowe zagrożenie

Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV

Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem

Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć

Ciężkość następstw - skutki (S): D - Duże

Prawdopodobieństwo (P): M - Mało prawdopodobne

Ryzyko (R): Ś - Średnie

Oznacza to, że na stanowisku Kapitan statku żeglugi śródlądowej według metody PN-N-18002 ryzyko jest ŚREDNIE i uznaje się je za dopuszczalne - Zaleca się podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.

Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Kapitan statku żeglugi śródlądowej metodą PN-N-18002.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Kapitan statku żeglugi śródlądowej
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Kapitan statku żeglugi śródlądowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Kapitan statku żeglugi śródlądowej
Kod zawodu 990444 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania PN-N-18002 - Polska Norma w skali pięciostopniowej
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Ocena ryzyka zawodowego, Średni personel nauk fizycznych, chemicznych i technicznych
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Ewa

11-05-2023

Miła obsługa, porada i szybko zakupione potrzebne materiały.

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(