Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Spis treści
- Opis - wydatek energetyczny - Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
- Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego
- Zawartość dokumentacji wydatku energetycznego
- Opis zawodu - Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
- Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
- Podgląd analizy wydatku energetycznego Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
- Parametry techniczne
Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki - wydatek energetyczny metodą Lehmanna
Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.
Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 990688 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).
Dokumentacja ryzyka zawodowego dla pracownika biurowego z obowiązkamiego sprzątaczkiego zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.
Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki:
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
zawartość analizy wydatku energetycznego
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki, sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
- Chronometraż - fotografia dnai roboczego
- Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
- Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki w tym:
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
Opis zawodu - Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
Pracownik biurowy odpowiada za prace związane z obsługą biura i spraw administracyjnych podmiotów gospodarczych. Dodatkowo zajmuje się sprzątaniem i utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego w mieszkaniach i domach prywatnych; dba o ogólny wygląd pomieszczeń.
Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
- Wyposażenie biura w sprzęt i materiały eksploatacyjne
- Organizacja pracy własnej
- Organizacja pracy biura
- Utrzymywanie kontaktu z urzędami
- Obsługa poczty, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji
- Odbieranie poczty elektronicznej
- Organizacja pracy biura
- Obsługa telefonów, teleksów i telefaksów
- Prowadzenie spraw bieżących
- Obsługa interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji
- Pozostałe prace kancelaryjne
- Przedkładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa
- Przygotowywanie korespondencji do wysyłki
- Maszynopisanie, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu
- Obsługa kserokopiarki
- Prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa
- Zamiatanie, zmywanie, polerowanie, pastowanie i froterowanie podłogi
- Odkurzanie i mycie podłogi, dywanów i wykładzin dywanowych
- Mycie okien i innych powierzchni szklanych
- Mycie ścian, kafelków i innych okładzin
- Ścieranie kurzu i mycie mebli
- Mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych oraz uzupełnianie w łazienkach i toaletach mydła, ręczników i papieru toaletowego
- Mycie urządzeń kuchennych
- Pranie firan i zasłon itp.
- Opróżnianie koszy na śmieci i sortowanie śmieci
- Obsługiwanie odkurzaczy, froterek, szczotek do zamiatania i szorowania oraz używanie środków czystości odpowiednich do danej powierzchni i rodzaju zabrudzenia
- Utrzymywanie w czystości pomieszczeń gospodarczych (np. Garderoba, piwnica, strych)
- Przestrzeganie zasad etyki, ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. I ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy
- Utrzymanie w czystości posesji przed wejściem do budynku mieszkalnego, w tym odśnieżanie i posypywanie piskiem w okresie zimowym dojść do budynku
PODGLĄD - Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki, które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Pracownik biurowy z obowiązkami sprzątaczki |
Kod zawodu | 990688 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | LEHMANNA |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |