Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA
5/5
(29 głosów)
ORZ-990703-PHA
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
57.13
(netto)
59.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
57.13 59.99
76.18 79.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja dla tego stanowiska. Pracodawca zatrudniający pracownika na stanowisku Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) zobowiązany jest do opracowania Oceny Ryzyka Zawodowego i przedstawienia tej dokumentacji swojemu pracownikowi.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją dla Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office), które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 990703 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla pracownika biurowego (praca zdalna, home office) zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Ocena ryzyka zawodowego

Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:
  • Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
  • Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
To Ty decydujesz, którą wersję zastosujesz w swojej firmie.

W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Ocena Ryzyka Zawodowego COVID-19| Ryzyko Zawodowe SARS-COV-2 Zgodnie z najnowszymi wytycznymi Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej nasza dokumentacja została zaktualizowana i rozbudowana o zagrożenie związane z koronawirusem SARS-CoV-2 (COVID-19).

Kupując niniejszą dokumentację możesz mieć pewność, że bez problemu przejdzie ona kontrolę, a treść w będąca przedmiotem tego produktu jest jak najbardziej aktualna w odniesieniu do aktualnych przepisów pracy.

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office):

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)
zawartość oceny ryzyka zawodowego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office), sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PHA.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PHA
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Opis zawodu - Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)

Pracownik biurowy odpowiada za prace związane z obsługą klienta i sprawami administracyjnymi podmiotów gospodarczych w formie pracy zdalnej (Home Office). Pracownik pracujący w warunkach Home Office (pracując zdalnie) zobowiązany jest zorganizować sobie przestrzeń do pracy we własnym zakresie z uwzględnieniem wszelkich zasad Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz ergonomii stanowiska pracy.

Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)

  • Organizacja pracy własnej
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Prognozowanie potrzeb klientów
  • Informowanie klientów o nowych produktach i usługach
  • Ustalanie warunków współpracy i ich negocjowanie
  • Analizowanie i aktualizowanie danych o klientach
  • Rozwiązywanie problemów klientów i przyjmowanie reklamacji
  • Sporządzanie dokumentacji w zakresie współpracy z klientem
  • Odbieranie poczty elektronicznej
  • Obsługa telefonów
  • Prowadzenie spraw bieżących
  • Maszynopisanie, obsługa komputera i posługiwanie się różnymi edytorami tekstu
  • Prowadzenie grafiku konferencji i spotkań kierownictwa

PODGLĄD - Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)
ryzyko zawodowe PHA

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 1
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 2
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 3
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 4
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 5
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 6
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 7
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 8
Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) ocena ryzyka  PHA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Oceny Ryzyka Zawodowego dla stanowiska Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) metodą PHA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.

Metoda PHA

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA Niniejsza dokumentacja zawiera szczegółowe informacje i wytyczne dla metody PHA zgodnie z tym, jak została opracowana. Opis metody zawiera kolorowe tabelki wartościoiwania poszczególych parametrów dając nie tylko pełne liczbowe odzwierciedlenie tych parametrów, ale również wizualne. Dzięki temu masz pewność, że osoba przeprowadzająca kontrolę (i nie tylko) bez problemu odnajdzie się w treści dokumentacji. Metoda PHA jest jedną z najpopularniejszych w metod szacowania ryzyka zawodowego w naszym kraju dlatego z powodzeniem można bazować na tym opracowaniu. PHA jest bardzo lubianą metodą przez kontrolujące organy np. takie jak Państwowa Inspekcja Pracy czy Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - opis metody PHA

Metoda PHA (Preliminary Hazard Analysis) z ang. oznacza wstępną analize zagrożeń. Metoda matematyczna i intuicyjna, która pozwoli szybko oszacować ryzyko zawodowe. Metoda PHA jest prostą metodą, w której wykorzystuje się dwa parametry mierzenia ryzyka: stopień szkód (S) i prawdopodobieństwo (P). Wartościowanie ryzyka następuję poprzez przemnożenie wartości punktacyjnych z każdego parametru. Każdy z parametrów określony jest wartościami liczbowymi od 1 do 5, gdzie 1 oznacza najniższy stopień szkód lub prawdopodobieństwa, a 5 najwyższy.

Wzór szacowania ryzyka zawodowego metodą PHA:

W = S x P

gdzie:

W - wartość ryzyka

S - stopień szkód

P - prawdopodobieństwo wystąpienia szkód

Atutem tej metody jest szeroki wachlarz wartości dla wyżej wymienionych parametrów przez co skalowanie zagrożenia jest jeszcze dokładniejsze. Z tą metodą pracuje się bardzo podobnie jak z metodą PN-N-18002, ale w tym przypadku precyzyjniej możemy ocenić ryzyko.

Wartościowanie szkód - PHA

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) metodą  PHA 1

Wartościowanie prawdopodobieństwa - PHA

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) metodą  PHA 2

Po zebraniu wszystkich parametrów dla danego zagrożenia dokonujemy obliczenia (mnożenia) według podanego wcześniej wzoru, a iloczyn (wynik) porównujemy z poniższą tabelą wartościowania ryzyka. 

Wartościowanie ryzyka - PHA

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) metodą  PHA 3

Po przewartościowaniu ryzyka i porównaniu z matrycą już wiadomo, czy dane zagrożenie jest dopuszczalne czy nie. Dla ułatwienia tego zadania warto zapoznać się z ostatnią tabelką, która powie nam jakie wartości ryzyka okreslają dopuszczalność zagrożenia, a także jakie działania należy podjąć na danym etapie zagrożenia.

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) metodą  PHA 4

Jak już pewnie zauważyłeś, wskazana metoda jest na prawdę prosta w użyciu i bardzo zbliżona do PN-N-18002.

Więcje na temat metody PHA znajdziesz we wpisie na naszym blogu.

Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Przykładowe zagrożenie

Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV

Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem

Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć

Wielkość szkody (S): 4 pkt - Pojedyncze wypadki śmiertelne, ciężkie szkody

Prawdopodobieństwo (P): 2 pkt - Mało prawdopodobne, zdarzające się raz na 10 lat

Wartość ryzyka (W): 4 x 2 = 8 pkt

Oznacza to, że na stanowisku Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) według metody PHA ryzyko mieści sie w przedziale 4-9 pkt i uznaje się je za DOPUSZCZALNE po jego ocenie - Zaleca się stałą kontrolę ryzyka i/lub podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.

Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) metodą PHA.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PHA w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office) - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PHA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Pracownik biurowy (praca zdalna, Home Office)
Kod zawodu 990703 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania PHA - Preliminary Hazard Analysis
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Ocena ryzyka zawodowego, Metoda PHA
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(