Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Spis treści
- Opis - ryzyko zawodowe - Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
- Ocena ryzyka zawodowego COVID-19
- Dostępne wersje oceny ryzyka zawodowego
- Zawartość dokumentacji ryzyka zawodowego
- Opis zawodu - Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
- Obowiązki na stanowisku pracy Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
- Podgląd oceny ryzyka zawodowego Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
- Opis metody PN-N-18002
- Przykładowe zagrożenie Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
- Parametry techniczne
Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych – ryzyko zawodowe

Ocena ryzyka zawodowego
Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:- Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
- Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.
Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych ocena ryzyka

ocena ryzyka zawodowego nauczyciela technologiiego informatycznych w placówkach pozaszkolnych

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych:
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.


Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
zawartość oceny ryzyka zawodowego
![[[wzor]] - wzory dokumentow bhp](media/uploads/wzory-dokumentow-bhp.webp)
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych, sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Opis zawodu - Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
Planuje, organizuje i realizuje zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w zakresie technologii informatycznych zgodnie z programem zajęć obowiązującym w danej placówce pozaszkolnej; tworzy i rozwija programy zajęć z technologii informatycznych; organizuje i nadzoruje różne formy aktywności podopiecznych; wspiera podopiecznych w rozwoju.
Obowiązki na stanowisku pracy Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
- planowanie i organizowanie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z zakresu technologii informatycznych zgodnie z programem obowiązującym w danej placówce;
- tworzenie i rozwijanie nowych programów zajęć z zakresu technologii informatycznych w placówce pozaszkolnej, w tym aktualizowanie treści programowych;
- realizowanie zajęć i przekazywanie podopiecznym wiedzy i umiejętności z zakresu technologii informatycznych w zakresie: korzystania z Internetu, zbierania informacji na określony temat, komunikacji, przetwarzania informacji, promocji i reklamy w Internecie, projektowania i tworzenia stron internetowych, grafiki komputerowej, wykorzystywania multimedialnych zasobów cyfrowych, wykorzystywania technologii informacyjnej jako pomocy w nauce, baz danych, bezpieczeństwa w sieci, obsługi programów komputerowych itp.;
- stosowanie zasad współczesnej dydaktyki, nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych w trakcie zajęć technologii informatycznych;
- doskonalenie metod nauczania technologii informatycznych;
- ocenianie wiedzy i umiejętności podopiecznych i ich postępów w nauce i rozwoju w obszarze technologii informatycznych oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń;
- współdziałanie z placówkami szkolnymi, innymi nauczycielami własnej placówki pozaszkolnej i rodzicami w zakresie prowadzonych zajęć i działań wychowawczych;
- zapewnianie podopiecznym odpowiednich warunków do nauki poprzez dbałość o pracownię przedmiotową i jej wyposażenie;
- wdrażanie podopiecznych do samodzielnej pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu technologii informatycznych;
- podwyższanie swoich kwalifikacji poprzez uczestniczenie w różnych formach doskonalenia;
- współdziałanie z instytucjami opieki i ochrony praw dziecka;
- prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania technologii informatycznych;
- przestrzeganie zasad etyki, ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowe.
PODGLĄD - Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych
ryzyko zawodowe PN-N-18002









Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Metoda PN-N-18002

Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych - opis metody PN-N-18002
Metoda PN-N-18002 występuje w dwóch wersjach. Różnią się matrycą wartościowania ryzyka z podziałem na:
1. skalę pięciostopniową
2. skalę trójstopniową
Opisywna poniżej metoda PN-N-18002 dla stanowiska Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych jest metodą w skali pięciostopniowej i taki produkt można tutaj zakupić. Skala pięciostopniowa w odróżnieniu do skali trójstopniowej obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, a tym samym jest bardziej dokładna.
W celu oceny zagrożenia stosuje dwa parametry:
1. Prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia
2. Skutki - czyli inaczej ciężkość następstw
Powyższe parametry szacuje się na trzech poziomach: małym, średnim i dużym (ciężkość następstw - skutki) oraz mało prawdopodobne (małe), prawdopodobne (średnie) i wysoce prawdopodobne (duże) - prawdopodobieństwo.
Następnie w celu oszacowania ryzyka stosowana jest pięciostopniowa skala oceny ryzyka zawodowego: bardzo małe, małe, średnie, duże i bardzo duże.
Tabela wartościowania prawdopodobieństwa - PN-N-18002

Tabela wartościowania ciężkości następstw - PN-N-18002

Po określeniu wartości prawdopodobieństwa i ciężkości następstw, ryzyko określamy zgodnie z poniższą tabelką.
Matryca wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Określone zgodnie z powyższą matrycą ryzyko dla danego zagrżenia analizujemy zgoznie z ostatnią poniższą tabelką.
Tabela wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Więcje na temat metody PN-N-18002 znajdziesz we wpisie na naszym blogu.
Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych - Przykładowe zagrożenie
Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV
Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem
Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć
Ciężkość następstw - skutki (S): D - Duże
Prawdopodobieństwo (P): M - Mało prawdopodobne
Ryzyko (R): Ś - Średnie
Oznacza to, że na stanowisku Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych według metody PN-N-18002 ryzyko jest ŚREDNIE i uznaje się je za dopuszczalne - Zaleca się podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.
Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych metodą PN-N-18002.
![Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]](media/uploads/grzegorz-wrzeszcz-instrukcja.webp)
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych, które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Nauczyciel technologii informatycznych w placówkach pozaszkolnych |
Kod zawodu | 235601 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | PN-N-18002 - Polska Norma w skali pięciostopniowej |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Ocena ryzyka zawodowego, Specjaliści nauczania i wychowania |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |