Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
5/5
(29 głosów)
ORZ-234108
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
57.13
(netto)
59.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
57.13 59.99
76.18 79.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej – ryzyko zawodowe

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 to wyjątkowa dokumentacja, która ściśle określa ryzyko zawodowe na podanym stanowisku. Jest to kompleksowo przygotowana przez wybitnych specjalistów ocena ryzyka zawodowego oraz opracowana, wzorcowa dokumentacja dla osoby zatrudnionej na stanowisku nauczyciela języka polskiego w szkole podstawowej.
Stanowisko to znajduje się w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem oraz posiada odpowiednio przypisany kod zawodu 234108 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Ocena ryzyka zawodowego

Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:
  • Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
  • Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
To Ty decydujesz, którą wersję zastosujesz w swojej firmie.

W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Ocena Ryzyka Zawodowego COVID-19| Ryzyko Zawodowe SARS-COV-2 Zgodnie z najnowszymi wytycznymi Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej nasza dokumentacja została zaktualizowana i rozbudowana o zagrożenie związane z koronawirusem SARS-CoV-2 (COVID-19). Kupując niniejszą dokumentację możesz mieć pewność, że bez problemu przejdzie ona kontrolę, a treść w będąca przedmiotem tego produktu jest jak najbardziej aktualna w odniesieniu do aktualnych przepisów pracy.

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej została przygotowana w oparciu o metodę wg. Polskiej Normy PN-N-18002. Metoda PN-N-18002 jest powszechnie znaną metodą szacowania ryzyka zawodowego. Została ona utworzona w Polsce i jest często stosowana w kraju. Jest uznawana oraz rekomendowana przez organy kontrolujące, między innymi Państwową Inspekcję Pracy, czy Państwową Inspekcję Sanitarną. Co więcej, metoda w polecanej publikacji pokazana jest w bardzo przystępny oraz obrazowy sposób. W dokumentacji zastosowano liczne kolorowe tabelki wartościowania określonych parametrów (skutki czy prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia), taka prezentacja niezbędnych dokumentów pozwoli na bezproblemowy przebieg kontroli przeprowadzony przez organy kontrolujące. Dokumentacja jest bardzo przejrzysta oraz przygotowana w sposób wyczerpujący tematykę zagrożeń dla nauczyciela języka polskiego w szkole podstawowej. Jest to kompleksowa ocena ryzyka zawodowego Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej. Publikacja Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - ocena ryzyka zawodowego to gwarancja pozytywnego przejścia kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, czy Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Metoda PN-N-18002 dla stanowiska Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej została wykorzystana w skali pięciostopniowej. Oznacza to, iż dokumentacja obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, co przekłada się na jej większą dokładność. Zakup produktu to pewność poprawnie przygotowanej dokumentacji.

ocena ryzyka zawodowego nauczyciela języka polskiego w szkole podstawowej

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 uzyskał wiele pozytywnych opinii w branży. Dokumentacja została przygotowana w sposób rzetelny, dokładny, a co najważniejsze, zgodnie z obecnymi przepisami oraz wytycznymi. Produkt spełnia swoje zadanie, żadna z osób, która zakupiła prezentowaną dokumentację nie została ukarana przez organ kontrolujący jakimkolwiek mandatem. Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ryzyko zawodowe metodą PN-N-18002 to godny polecenia produkt przygotowany przez specjalistów, którzy bardzo dobrze znają branżę BHP i posiadają spore doświadczenie w przygotowaniu różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 i nie tylko. Co więcej, produkt dostępny jest w dwóch wariantach: elektronicznym oraz drukowanym. Tylko od Ciebie zależy, na który wariant się zdecydujesz. Wariant elektroniczny umożliwia edycję pliku oraz wielokrotny wydruk, co ważne, dokumentację można pobrać już w kilka minut po zakupie. Na życzenie klienta istnieje możliwość wysłania plików w formacie PDF lub OpenOffice. Wariant drukowany to natomiast wersja dokumentacji, która jest gotowa do przedstawienia w czasie kontroli. Wymaga jedynie podpisu. Dokumentacja ryzyka zawodowego dla Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej to fachowo przygotowany produkt, który zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy. Jest to bardzo dokładny zbiór dokumentów, każde zagrożenie znajduje się na osobnej karcie zagrożeń. Produkt dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie oraz jest gwarancją pomyślnego przebiegu kontroli przez organy kontrolujące. Klient może być pewien, iż dokumentacja została przygotowana przez specjalistów, którzy posiadają ogromną wiedzą oraz doświadczenie w dziedzinie BHP. Z Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - ocena ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 żadna kontrola nie będzie straszna!

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.pdf)
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej
zawartość oceny ryzyka zawodowego

[[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Opis zawodu - Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej

Prowadzi zajęcia dydaktyczno-wychowawcze nauczając przedmiotu język polski w szkole podstawowej, dbając, aby uczniowie nabyli wiedzę i umiejętności określone w podstawach programowych kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych.

Obowiązki na stanowisku pracy Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej

  • Kształcenie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania w zróżnicowanych sytuacjach komunikacyjnych prywatnych i publicznych, a zwłaszcza ważnych dla życia w państwie demokratycznym i obywatelskim;
  • Rozwijanie zainteresowania uczniów językiem jako składnikiem dziedzictwa kulturowego, ujawnianie zainteresowań, możliwości i potrzeb oraz językowych i czytelniczych umiejętności uczniów po to, aby wyznaczać stosowne dla nich cele, dobierać treści i materiały, projektować odpowiednie działania gwarantujące skuteczność edukacji;
  • Rozbudzanie motywacji czytania i rozwijanie umiejętności odbioru dzieł literackich i innych tekstów kultury, także audiowizualnych, a przez nie przybliżanie rozumienia człowieka i świata;
  • Wprowadzanie w tradycję kultury narodowej i europejskiej;
  • Uczenie istnienia w kulturze, przede wszystkim w jej wymiarze symbolicznym i aksjologicznym, tak by stawała się wewnętrzną i osobistą własnością dziecka;
  • Rozwijanie poczucia przynależności do grupy rodzinnej, społeczności lokalnej, grupy etnicznej, narodu, państwa, społeczności europejskiej i światowej;
  • Kształtowanie u uczniów podstawowych umiejętności intelektualnych i praktycznych w określonych w podstawach programowych przedmiotu;
  • Realizowanie programów nauczania przedmiotu według zasad współczesnej dydaktyki i z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych;
  • Aktualizowanie treści kształcenia w związku z rozwojem nauk humanistycznych;
  • Udoskonalanie metod oraz treści nauczania i wychowania;
  • Stałe ocenianie wiedzy uczniów i ich umiejętności w nauce, oraz analizowanie niepowodzeń;
  • Współdziałanie z nauczycielami innych przedmiotów w celu korelacji treści kształcenia i doskonalenia pracy pedagogicznej;
  • Zapewnianie uczniom odpowiednich warunków do nauki poprzez dbałość o pracownię przedmiotową i jej wyposażenie;
  • Wdrażanie uczniów do samodzielnej, systematycznej pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu nauczanego przedmiotu;
  • Kształcenie uczniów w sposób wzbogacający ich wiedzę oraz rozwijający myślenie i postawy niezbędne do twórczego funkcjonowania w społeczeństwie;
  • Poszerzanie i aktualizowanie wiedzy własnej z zakresu nauczanego przedmiotu, wiedzy psychopedagogicznej, podwyższanie swoich kwalifikacji poprzez udział w różnych formach doskonalenia;
  • Dbanie o rozwój psychofizyczny uczniów;
  • Reagowanie na zjawiska patologiczne w rodzinie i środowisku ucznia i współdziałanie z instytucjami opieki i ochrony praw dziecka;
  • Zasięganie opinii rodziców przed podjęciem ważnych decyzji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dotyczących ich dzieci;
  • Krzewienie dobrych obyczajów i dbałość o czystość języka;
  • Prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania;
  • Realizowanie założeń polityki edukacyjnej państwa, znajomość podstaw prawa oświatowego i prawa pracy oraz ich przestrzeganie.

PODGLĄD - Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej
ryzyko zawodowe PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 1
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 2
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 3
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 4
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 5
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 6
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 7
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 8
Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej ocena ryzyka  PN-N-18002 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Oceny Ryzyka Zawodowego dla stanowiska Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej metodą PN-N-18002.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.

Metoda PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002 Niniejsza dokumentacja zawiera szczegółowe informacje i wytyczne dla metody PN-N-18002 zgodnie z tym, jak została opracowana. Opis metody zawiera kolorowe tabelki wartościoiwania poszczególych parametrów dając nie tylko pełne liczbowe odzwierciedlenie tych parametrów, ale również wizualne. Dzięki temu masz pewność, że osoba przeprowadzająca kontrolę (i nie tylko) bez problemu odnajdzie się w treści dokumentacji. Metoda PN-N-18002 jest jedną z najpopularniejszych w metod szacowania ryzyka zawodowego w naszym kraju dlatego z powodzeniem można bazować na tym opracowaniu. PN-N-18002 jest bardzo lubianą metodą przez kontrolujące organy np. takie jak Państwowa Inspekcja Pracy czy Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - opis metody PN-N-18002

Metoda PN-N-18002 występuje w dwóch wersjach. Różnią się matrycą wartościowania ryzyka z podziałem na:

1. skalę pięciostopniową

2. skalę trójstopniową

Opisywna poniżej metoda PN-N-18002 dla stanowiska Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej jest metodą w skali pięciostopniowej i taki produkt można tutaj zakupić. Skala pięciostopniowa w odróżnieniu do skali trójstopniowej obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, a tym samym jest bardziej dokładna.

W celu oceny zagrożenia stosuje dwa parametry:

1. Prawdopodobieństwo wystąpienia zagrożenia

2. Skutki - czyli inaczej ciężkość następstw

Powyższe parametry szacuje się na trzech poziomach: małym, średnim i dużym (ciężkość następstw - skutki) oraz mało prawdopodobne (małe), prawdopodobne (średnie) i wysoce prawdopodobne (duże) - prawdopodobieństwo.

Następnie w celu oszacowania ryzyka stosowana jest pięciostopniowa skala oceny ryzyka  zawodowego: bardzo małe, małe, średnie, duże i bardzo duże.

Tabela wartościowania prawdopodobieństwa - PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej metodą  PN-N-18002 1

Tabela wartościowania ciężkości następstw - PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej metodą  PN-N-18002 2

Po określeniu wartości prawdopodobieństwa i ciężkości następstw, ryzyko określamy zgodnie z poniższą tabelką.

Matryca wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej metodą  PN-N-18002 3

Określone zgodnie z powyższą matrycą ryzyko dla danego zagrżenia analizujemy zgoznie z ostatnią poniższą tabelką.

Tabela wartościowania ryzyka - PN-N-18002

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej metodą  PN-N-18002 4

Więcje na temat metody PN-N-18002 znajdziesz we wpisie na naszym blogu.

Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Przykładowe zagrożenie

Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV

Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem

Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć

Ciężkość następstw - skutki (S): D - Duże

Prawdopodobieństwo (P): M - Mało prawdopodobne

Ryzyko (R): Ś - Średnie

Oznacza to, że na stanowisku Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej według metody PN-N-18002 ryzyko jest ŚREDNIE i uznaje się je za dopuszczalne - Zaleca się podjęcie działań niezbędnych do dalszego zmniejszenia ryzyka zawodowego.

Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej metodą PN-N-18002.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą PN-N-18002 w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą PN-N-18002
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Nauczyciel języka polskiego w szkole podstawowej
Kod zawodu 234108 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania PN-N-18002 - Polska Norma w skali pięciostopniowej
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Ocena ryzyka zawodowego, Specjaliści nauczania i wychowania
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Zamów rozmowę ze sprzedawcą
×
Zamów rozmowę z ekspertem
Grzegorz Wrzeszcz
Inspektor ds. BHP

Oddzwaniamy pon - pt
w godzinach 8:00-16:00.
ZAMÓW ROZMOWĘ
Podaj imię i nazwisko!
Podaj numer telefonu!
Zaznacz zgodę na przetwarzanie danych!
Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym mozliwym czasie!
Twoje imię i nazwisko
Twój numer telefonu

Nasz sklep internetowy korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z regulaminem oraz polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Rozumiem i akceptuję!
Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(