Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS)

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS)
5/5
(29 głosów)
ORZ-234102-FIVE
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
57.13
(netto)
59.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
57.13 59.99
76.18 79.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej – ryzyko zawodowe

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) to wyjątkowa dokumentacja, która ściśle określa ryzyko zawodowe na podanym stanowisku. Jest to kompleksowo przygotowana przez wybitnych specjalistów ocena ryzyka zawodowego oraz opracowana, wzorcowa dokumentacja dla osoby zatrudnionej na stanowisku nauczyciela historiiego i społeczeństwa w szkole podstawowej.
Stanowisko to znajduje się w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem oraz posiada odpowiednio przypisany kod zawodu 234102 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).


Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej – Ocena ryzyka zawodowego COVID-19

Ocena Ryzyka Zawodowego COVID-19| Ryzyko Zawodowe SARS-COV-2 Zgodnie z najnowszymi wytycznymi Państwowej Inspekcji Pracy oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej nasza dokumentacja została zaktualizowana i rozbudowana o zagrożenie związane z koronawirusem SARS-CoV-2 (COVID-19). Kupując niniejszą dokumentację możesz mieć pewność, że bez problemu przejdzie ona kontrolę, a treść w będąca przedmiotem tego produktu jest jak najbardziej aktualna w odniesieniu do aktualnych przepisów pracy.


Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Ocena ryzyka zawodowego na stanowisku Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej została przygotowana w oparciu o metodę wg. pięciu kroków (FIVE STEPS). Metoda pięciu kroków (FIVE STEPS) jest powszechnie znaną metodą szacowania ryzyka zawodowego. Została ona utworzona w Polsce i jest często stosowana w kraju. Jest uznawana oraz rekomendowana przez organy kontrolujące, między innymi Państwową Inspekcję Pracy, czy Państwową Inspekcję Sanitarną. Co więcej, metoda w polecanej publikacji pokazana jest w bardzo przystępny oraz obrazowy sposób. W dokumentacji zastosowano liczne kolorowe tabelki wartościowania określonych parametrów (skutki czy prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia), taka prezentacja niezbędnych dokumentów pozwoli na bezproblemowy przebieg kontroli przeprowadzony przez organy kontrolujące. Dokumentacja jest bardzo przejrzysta oraz przygotowana w sposób wyczerpujący tematykę zagrożeń dla nauczyciela historiiego i społeczeństwa w szkole podstawowej. Jest to kompleksowa ocena ryzyka zawodowego Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej. Publikacja Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - ocena ryzyka zawodowego to gwarancja pozytywnego przejścia kontroli z Państwowej Inspekcji Pracy, czy Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Metoda pięciu kroków (FIVE STEPS) dla stanowiska Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej została wykorzystana w skali pięciostopniowej. Oznacza to, iż dokumentacja obejmuje rozszerzone wartościowanie ryzyka, co przekłada się na jej większą dokładność. Zakup produktu to pewność poprawnie przygotowanej dokumentacji.


Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej
zawartość oceny ryzyka zawodowego

[[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - pięciu kroków (FIVE STEPS).
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą pięciu kroków (FIVE STEPS)
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.


Opis zawodu - Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej

Prowadzi zajęcia dydaktyczno-wychowawcze nauczając przedmiotu historia i społeczeństwo w szkole podstawowej, dbając, aby uczniowie nabyli wiedzę i umiejętności określone w podstawach programowych kształcenia ogólnego dla szkół podstawowych.


Obowiązki na stanowisku pracy Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej

  • Dostarczanie wiedzy na temat najważniejszych wydarzeń i najwybitniejszych postaci z dziejów Polski (w tym z regionu) oraz Europy i świata; zapoznawanie uczniów z symbolami narodowymi, religijnymi i państwowymi, wyjaśnianie ich znaczenia oraz kształtowanie szacunku wobec nich;
  • Rozwijanie postawy patriotycznej; kształtowanie wyobraźni historycznej;
  • Zapoznawanie z elementarnymi pojęciami historycznymi; rozbudzanie w uczniach zainteresowań przeszłością własną, swojej rodziny i narodu oraz korzeniami i rozwojem rodzimej kultury;
  • Rozwijanie poczucia przynależności do grupy rodzinnej, społeczności lokalnej, grupy etnicznej, narodu, państwa, społeczności europejskiej i światowej;
  • Kształtowanie u uczniów podstawowych umiejętności intelektualnych i praktycznych w określonych w podstawach programowych przedmiotu;
  • Realizowanie programów nauczania historii według zasad współczesnej dydaktyki i z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych;
  • Aktualizowanie treści kształcenia w związku z rozwojem nauk historycznych i społecznych;
  • Udoskonalanie metod oraz treści nauczania i wychowania;
  • Stałe ocenianie wiedzy uczniów i ich umiejętności w nauce, oraz analizowanie niepowodzeń;
  • Współdziałanie z nauczycielami innych przedmiotów w celu korelacji treści kształcenia i doskonalenia pracy pedagogicznej;
  • Zapewnianie uczniom odpowiednich warunków do nauki poprzez dbałość o pracownię przedmiotową i jej wyposażenie;
  • Wdrażanie uczniów do samodzielnej, systematycznej pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu nauczanego przedmiotu;
  • Kształcenie uczniów w sposób wzbogacający ich wiedzę oraz rozwijający myślenie i postawy niezbędne do twórczego funkcjonowania w społeczeństwie;
  • Poszerzanie i aktualizowanie wiedzy własnej z zakresu nauczanego przedmiotu, wiedzy psychopedagogicznej, podwyższanie swoich kwalifikacji poprzez udział w różnych formach doskonalenia;
  • Dbanie o rozwój psychofizyczny uczniów;
  • Reagowanie na zjawiska patologiczne w rodzinie i środowisku ucznia i współdziałanie z instytucjami opieki i ochrony praw dziecka;
  • Zasięganie opinii rodziców przed podjęciem ważnych decyzji dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych dotyczących ich dzieci;
  • Krzewienie dobrych obyczajów i dbałość o czystość języka;
  • Prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania;
  • Realizowanie założeń polityki edukacyjnej państwa, znajomość podstaw prawa oświatowego i prawa pracy oraz ich przestrzeganie.

Dostępne wersje oceny ryzyka dla Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) w tym również ryzyko zawodowe dla stanowiska Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej – materiały wideo o ryzyku zawodowym

Co to jest ocena ryzyka zawodowego?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, czym jest ocena ryzyka zawodowego, dlaczego jest tak ważna i jak ją przeprowadzić w praktyce, koniecznie obejrzyj nasz film! Dowiesz się, jakie korzyści płyną z rzetelnej analizy zagrożeń i jak zwiększyć bezpieczeństwo pracowników w Twojej firmie.

Dowiedz się jak działa metoda pięciu kroków (FIVE STEPS)

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak działa metoda pięciu kroków (FIVE STEPS) i dlaczego może być kluczowa w procesie oceny ryzyka zawodowego, koniecznie obejrzyj nasz film! Zrozumiesz, jak poszczególne etapy analizy i standaryzacja pomagają w identyfikacji zagrożeń oraz w planowaniu środków zapobiegawczych. Przekonaj się, jak pięciu kroków (FIVE STEPS) może zwiększyć skuteczność działań w Twojej firmie.

Kogo dotyczy ocena ryzyka zawodowego?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, kogo dotyczy ocena ryzyka zawodowego, jak wpływa na różne grupy pracowników i kto powinien być zaangażowany w ten proces, koniecznie obejrzyj nasz film! Dowiesz się o obowiązkach i prawach pracowników oraz pracodawców, a także o tym, jak prawidłowo przeprowadzona ocena ryzyka może przynieść korzyści Twojej organizacji.

Rodzaje i przykłady zagrożeń w ocenie ryzyka zawodowego

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jakie rodzaje zagrożeń najczęściej pojawiają się w środowisku pracy i poznać ich konkretne przykłady, koniecznie obejrzyj nasz film! Zobaczysz, jak właściwe rozpoznanie zagrożeń jest kluczem do skutecznej oceny ryzyka zawodowego i zwiększenia bezpieczeństwa pracowników. Dowiedz się, które obszary wymagają szczególnej uwagi oraz jak im przeciwdziałać w praktyce.

Kto jest odpowiedzialny za ocenę ryzyka zawodowego?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, kto jest odpowiedzialny za ocenę ryzyka zawodowego i jaką rolę odgrywają w tym procesie pracodawcy, specjaliści BHP oraz sami pracownicy, koniecznie obejrzyj nasz film! Zrozumiesz, dlaczego współpraca wszystkich zaangażowanych stron jest kluczem do skutecznej ochrony zdrowia i życia w miejscu pracy. Dowiedz się, jak jasno określić obowiązki i kompetencje, by zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa w Twojej firmie.

Jak powstaje ocena ryzyka zawodowego?

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak krok po kroku powstaje ocena ryzyka zawodowego, koniecznie obejrzyj nasz film! Zobaczysz, jak w praktyce przebiega identyfikacja zagrożeń, analiza ich skutków oraz podejmowanie działań zapobiegawczych. Odkryj, jak rzetelnie przeprowadzony proces oceny ryzyka może wzmocnić bezpieczeństwo w Twojej firmie.


PODGLĄD - Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej
ryzyko zawodowe pięciu kroków (FIVE STEPS)

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 1
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 2
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 3
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 4
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 5
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 6
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 7
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 8
Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka  pięciu kroków (FIVE STEPS) 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Oceny Ryzyka Zawodowego dla stanowiska Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej metodą pięciu kroków (FIVE STEPS).
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - opis metody pięciu kroków (FIVE STEPS)

Metoda Pięciu Kroków (Five Steps) to jedno z prostszych i powszechnie stosowanych podejść do oceny ryzyka zawodowego, które umożliwia systematyczną identyfikację zagrożeń i określenie odpowiednich środków zaradczych. Opiera się na pięciu podstawowych etapach: identyfikacji zagrożeń, określeniu osób narażonych, ocenie ryzyka i jego hierarchizacji, wdrożeniu środków kontrolnych oraz monitorowaniu i przeglądzie skuteczności podjętych działań. Dzięki tej strukturze metoda pozwala na przejrzyste i efektywne zarządzanie bezpieczeństwem w miejscu pracy.

Podejście Five Steps charakteryzuje się prostotą i elastycznością, co czyni je uniwersalnym narzędziem stosowanym w różnych sektorach przemysłu i usług. Systematyczne przechodzenie przez kolejne kroki pozwala na skuteczną identyfikację obszarów wymagających interwencji oraz wdrożenie środków eliminujących lub minimalizujących ryzyko. Regularna ocena i aktualizacja wyników analizy sprawia, że metoda ta wspiera ciągłe doskonalenie warunków pracy i zwiększa świadomość pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.

PRAWDOPODOBIEŃSTWO (P)

Prawdopodobieństwo określa szansę wystąpienia niepożądanego zdarzenia podczas pracy. Uwzględnia czynniki takie jak stan techniczny urządzeń, poziom szkoleń pracowników oraz stosowanie środków ochronnych. Wyższe prawdopodobieństwo oznacza większe ryzyko, nawet przy umiarkowanych skutkach.

EKSPOZYCJA (F)

Ekspozycja określa częstotliwość lub czas trwania kontaktu pracowników z danym zagrożeniem w miejscu pracy. Im częstsza lub dłuższa jest ekspozycja na potencjalne niebezpieczeństwo, tym wyższy poziom ryzyka. Na przykład praca w hałaśliwym środowisku przez kilka godzin dziennie zwiększa poziom ekspozycji.

WIELKOŚĆ SKUTKÓW (S)

Skutki odnoszą się do potencjalnych konsekwencji zdarzenia niebezpiecznego dla zdrowia lub życia pracownika, środowiska lub mienia. Ocena ta uwzględnia zarówno drobne obrażenia, jak i poważne wypadki prowadzące do trwałego uszczerbku na zdrowiu lub śmierci. Im poważniejsze mogą być konsekwencje, tym wyższa wartość tego parametru.

ILOŚĆ OSÓB (I)

Ilość osób wskazuje, ilu pracowników może być jednocześnie narażonych na dane zagrożenie. Im więcej osób znajduje się w strefie ryzyka, tym większe potencjalne skutki incydentu. Parametr ten pomaga określić skalę zagrożenia dla całego zespołu pracowniczego.

WARTOŚĆ RYZYKA (R)

Wartość ryzyka obliczamy za pomocą poniższego wzoru:

R = F × S × P × I

Klasyfikacja ryzyka przedstawiona w tabeli umożliwia określenie poziomu dopuszczalności oraz wskazuje odpowiednie działania prewencyjne. Dzięki strukturalnej analizie metoda pozwala na skuteczną identyfikację zagrożeń i hierarchizację działań zapobiegawczych, co wspiera efektywne zarządzanie bezpieczeństwem w miejscu pracy. Regularna ocena i kontrola ryzyka zgodnie z tym podejściem przyczynia się do minimalizacji zagrożeń i poprawy warunków pracy.


Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Przykładowe zagrożenie

Nazwa zagrożenia: Porażenie prądem elektrycznym do 1kV

Źródło zagrożenia: Obsługa urządzeń pod napięciem

Możliwe skutki: Ból, Skurcze mięśniowe, Zatrzymanie oddechu, Zaburzenia krążenia, Zaburzenia wzroku, słuchu, równowagi itp., Czasowa utrata przytomności, Migotanie komór mięśnia sercowego, Oparzenia tkanek wewnętrznych, Zwęglenie tkanek, Śmierć

Prawdopodobieństwo (P): 0.033 pkt - Prawie niemożliwe

Ekspozycja (F): 4 pkt - Co godzinę

Skutki (S): 15 pkt - Śmierć

Ilość osób narażonych na zagrożenie (I): 1 pkt - 1 - 2 osoby

Oszacowane ryzyka (R): 0.033 x 4 x 15 x 1 = 1.98 pkt

Otrzymany wynik wskazuje na to, że na stanowisku Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej według metody pięciu kroków (FIVE STEPS) ryzyko jest DOPUSZCZALNE - Nie jest konieczne podejmowanie działań zmniejszający ryzyko zawodowe.

Opisane powyżej tabele wartościowania oraz opis metody znajdziesz w zakupionej Ocenie Ryzyka Zawodowego dla zawodu Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej metodą pięciu kroków (FIVE STEPS).


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS)
Producent, autor alleBHP.pl, Grzegorz Wrzeszcz
Stanowisko Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej
Kod zawodu 234102 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania pięciu kroków (FIVE STEPS)
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Ocena ryzyka zawodowego, Metoda pięciu kroków (FIVE STEPS)
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Ocena ryzyka zawodowego

Zamawiając od nas dokumenrację oceny ryzyka zawodowego w wersji elektronicznej otrzymasz do pobrania dwa pliki:
  • Wersja graficzna - rozszerzony widok dokumentacji ryzyka zawodowego z ikonografią i rozbiciem każdego zagrożenia na osobnej stronie
  • Wersja klasyczna - podstawowy widok dokumentacji ryzyka zawodowego w formie tabelki zbiorczej ze wszystkimi zagrożeniami - wersja ta składa się z około połowy objętości wersji graficznej
To Ty decydujesz, którą wersję zastosujesz w swojej firmie.

W przypadku zamówienia wersji papierowej, drukujemy i wysyłamy wersję klasyczną.

ocena ryzyka zawodowego nauczyciela historiiego i społeczeństwa w szkole podstawowej

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ocena ryzyka zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) uzyskał wiele pozytywnych opinii w branży. Dokumentacja została przygotowana w sposób rzetelny, dokładny, a co najważniejsze, zgodnie z obecnymi przepisami oraz wytycznymi. Produkt spełnia swoje zadanie, żadna z osób, która zakupiła prezentowaną dokumentację nie została ukarana przez organ kontrolujący jakimkolwiek mandatem. Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej ryzyko zawodowe metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) to godny polecenia produkt przygotowany przez specjalistów, którzy bardzo dobrze znają branżę BHP i posiadają spore doświadczenie w przygotowaniu różnych dokumentacji oceny ryzyka zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) i nie tylko. Co więcej, produkt dostępny jest w dwóch wariantach: elektronicznym oraz drukowanym. Tylko od Ciebie zależy, na który wariant się zdecydujesz. Wariant elektroniczny umożliwia edycję pliku oraz wielokrotny wydruk, co ważne, dokumentację można pobrać już w kilka minut po zakupie. Na życzenie klienta istnieje możliwość wysłania plików w formacie PDF lub OpenOffice. Wariant drukowany to natomiast wersja dokumentacji, która jest gotowa do przedstawienia w czasie kontroli. Wymaga jedynie podpisu. Dokumentacja ryzyka zawodowego dla Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej to fachowo przygotowany produkt, który zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy. Jest to bardzo dokładny zbiór dokumentów, każde zagrożenie znajduje się na osobnej karcie zagrożeń. Produkt dostępny jest w bardzo atrakcyjnej cenie oraz jest gwarancją pomyślnego przebiegu kontroli przez organy kontrolujące. Klient może być pewien, iż dokumentacja została przygotowana przez specjalistów, którzy posiadają ogromną wiedzą oraz doświadczenie w dziedzinie BHP. Z Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - ocena ryzyka zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) żadna kontrola nie będzie straszna!


Metoda pięciu kroków (FIVE STEPS)

Nauczyciel historii i społeczeństwa w szkole podstawowej - Ocena Ryzyka Zawodowego metodą pięciu kroków (FIVE STEPS) Niniejsza dokumentacja zawiera szczegółowe informacje i wytyczne dla metody pięciu kroków (FIVE STEPS) zgodnie z tym, jak została opracowana. Opis metody zawiera kolorowe tabelki wartościoiwania poszczególych parametrów dając nie tylko pełne liczbowe odzwierciedlenie tych parametrów, ale również wizualne. Dzięki temu masz pewność, że osoba przeprowadzająca kontrolę (i nie tylko) bez problemu odnajdzie się w treści dokumentacji. Metoda pięciu kroków (FIVE STEPS) jest jedną z najpopularniejszych w metod szacowania ryzyka zawodowego w naszym kraju dlatego z powodzeniem można bazować na tym opracowaniu. pięciu kroków (FIVE STEPS) jest bardzo lubianą metodą przez kontrolujące organy np. takie jak Państwowa Inspekcja Pracy czy Państwowa Inspekcja Sanitarna.

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(
audio