Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-243107-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Specjalista do spraw reklamy - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Specjalista do spraw reklamy, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 243107 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla specjalisti do spraw reklamego zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Specjalista do spraw reklamy:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.pdf)
Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Specjalista do spraw reklamy
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Specjalista do spraw reklamy, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Specjalista do spraw reklamy w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Specjalista do spraw reklamy zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Specjalista do spraw reklamy

Nakłania do zakupu produktów lub usług, w celu zwiększenia obrotów i zysków zleceniodawcy, poprzez przekazywanie potencjalnym nabywcom odpowiednio przygotowanych informacji wzbudzających w nich potrzebę zakupu; określa miejsce i cel reklamy oraz jej adresatów w ogólnej strategii przedsiębiorstwa; ustala budżet reklamowy; dokonuje doboru treści reklamowych, wyboru mediów oraz formy przekazu reklamowego.

Obowiązki na stanowisku pracy Specjalista do spraw reklamy

  • Kontaktowanie się ze zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie się z produktem, który ma być przedmiotem reklamy
  • Opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych produktów lub usług zlecanych przez klienta, z uwzględnieniem poczynań konkurencji w określonej dziedzinie oraz metod reklamy przez nią stosowanych, a także wyników badań rynkowych, pozwalających określić upodobania klientów, motywy zakupu towarów oraz wielkość zapotrzebowania na dany produkt lub usługę
  • Opracowywanie budżetu kampanii reklamowej, pozwalającego zleceniodawcy zaplanować koszty związane z reklamą produktu lub usługi
  • Podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonej reklamy produktów lub usług
  • Dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, scenariuszy ich wersji telewizyjnych lub radiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.
  • Ustalanie sposobu prezentacji treści reklamowych; formy tekstu, np. Opowiadania, demonstracji problemu i jego rozwiązania, np. Zastosowanie scen z życia lub efektów specjalnych itp.
  • Dokonywanie wyboru najbardziej skutecznych nośników reklamy, m.in. Pod względem ich cech fizycznych, np. Trwałości, ich selektywności, zasięgu oddziaływania, prestiżu nośnika reklamy, sposobu korzystania z danego nośnika itp.
  • Dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam: reklama radiowa, telewizyjna, prasowa, oraz mediów wspomagających: reklama pod gołym niebem, tablice ogłoszeniowe, tablice reklamowe (billoardy), szyldy, flagi, transparenty, balony, wydawnictwa reklamowe, takie jak: ulotki, broszury, katalogi, listy reklamowe, galanteria reklamowa (gadżety), filmy, kasety wideo itp.
  • Wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism
  • Współpraca z plastykami, reżyserami filmowymi, badaczami rynku itp.

PODGLĄD - Specjalista do spraw reklamy
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Specjalista do spraw reklamy ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Specjalista do spraw reklamy metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Specjalista do spraw reklamy
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Specjalista do spraw reklamy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Specjalista do spraw reklamy
Kod zawodu 243107 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Zamów rozmowę ze sprzedawcą
×
Zamów rozmowę z ekspertem
Grzegorz Wrzeszcz
Inspektor ds. BHP

Oddzwaniamy pon - pt
w godzinach 8:00-16:00.
ZAMÓW ROZMOWĘ
Podaj imię i nazwisko!
Podaj numer telefonu!
Zaznacz zgodę na przetwarzanie danych!
Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym mozliwym czasie!
Twoje imię i nazwisko
Twój numer telefonu

Nasz sklep internetowy korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z regulaminem oraz polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Rozumiem i akceptuję!
Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(