Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Spis treści
- Opis - wydatek energetyczny - Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
- Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego
- Zawartość dokumentacji wydatku energetycznego
- Opis zawodu - Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
- Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
- Podgląd analizy wydatku energetycznego Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
- Parametry techniczne
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej - wydatek energetyczny metodą Lehmanna
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.
Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 331203 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).
Dokumentacja ryzyka zawodowego dla pracownika obsługiego klienta instytucji finansowej zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.
Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej:
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
zawartość analizy wydatku energetycznego
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
- Chronometraż - fotografia dnai roboczego
- Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
- Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej w tym:
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
Opis zawodu - Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej wykonuje zadania w zakresie sprzedaży produktów bankowych i zajmuje się kompleksową obsługą posprzedażową.Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej jest zawodem o charakterze usługowym. Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej należy do średniego personelu do spraw finansowych. Celem jego pracy jest obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Wyjaśnia, doradza, a także przyjmuje reklamacje klientów. Oferuje produkty i usługi bankowe klientom banku oraz pozyskuje nowych klientów. Wykonuje operacje gotówkowe i bezgotówkowe. Gromadzi i porządkuje dokumentację niezbędną do wykonywania transakcji. Sporządza dokumenty, sprawozdania, posługuje się oprogramowaniem bankowym.
Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
- pozyskiwanie nowych klientów;
- otwieranie rachunków bankowych oraz innych produktów depozytowych;
- wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych;
- kompletowanie dokumentów do udzielania kredytu;
- wprowadzanie danych do systemu bankowego/aplikacji bankowych;
- sporządzanie sprawozdań, rejestrów oraz innej dokumentacji bankowej;
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.Do podjęcia pracy w zawodzie pracownika obsługi klienta instytucji finansowej zwykle wymagane jest wykształcenie średnie zawodowe o kierunku np. ekonomicznym lub średnie ogólne. Wskazane jest przyuczenie w miejscu pracy. Czasami wymagane jest posiadanie prawa jazdy kat. B. Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej powinien brać udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
PODGLĄD - Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej, które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Pracownik obsługi klienta instytucji finansowej |
Kod zawodu | 331203 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | LEHMANNA |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |