Pracownik kancelaryjny - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Spis treści
- Opis - wydatek energetyczny - Pracownik kancelaryjny
- Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego
- Zawartość dokumentacji wydatku energetycznego
- Opis zawodu - Pracownik kancelaryjny
- Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik kancelaryjny
- Podgląd analizy wydatku energetycznego Pracownik kancelaryjny
- Parametry techniczne
Pracownik kancelaryjny - wydatek energetyczny metodą Lehmanna
Pracownik kancelaryjny - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.
Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Pracownik kancelaryjny, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 411003 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).
Dokumentacja ryzyka zawodowego dla pracownika kancelaryjnego zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.
Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Pracownik kancelaryjny:
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Pracownik kancelaryjny
zawartość analizy wydatku energetycznego
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Pracownik kancelaryjny, sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
- Chronometraż - fotografia dnai roboczego
- Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
- Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Pracownik kancelaryjny w tym:
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Pracownik kancelaryjny zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
Opis zawodu - Pracownik kancelaryjny
Pracownik kancelaryjny jest zawodem o charakterze biurowym. Celem pracy pracownika kancelaryjnego jest przyjmowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz przesyłek, a także udzielanie informacji interesantom. Odpowiedzialny jest za prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestru pism wewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów. Czynności kancelaryjne wykonywane są w systemie elektronicznym lub tradycyjnym. Pracownik kancelaryjny sprawdza prawidłowość przychodzącej korespondencji pod względem adresu, zawartości oraz uszkodzeń, Wykonuje wstępną selekcję poczty elektronicznej, umieszcza na niej identyfikator oraz przekazuje do merytorycznych komórek organizacyjnych. Do jego zadań należy również przekazywanie korespondencji wewnątrz instytucji zgodnie z dekretacją. Pracownik kancelaryjny kontroluje kompletność korespondencji wysyłanej, sprawdza, czy pismo jest podpisane i zawiera konieczne załączniki oraz czy ma znak i datę. Odciska niezbędne pieczęcie i adresuje. Udziela informacji interesantom, a w razie potrzeby kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych.
Obowiązki na stanowisku pracy Pracownik kancelaryjny
- Przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek
- Prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej
- Rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych komórek organizacyjnych
- Udzielanie informacji interesantom
- Kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych
- Prowadzenie bazy elektronicznego systemu obiegu dokumentów
- Porządkowanie akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej
- Organizowanie prawidłowego obiegu dokumentów
- Wysyłanie korespondencji oraz przesyłek
- Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami bhp, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii
PODGLĄD - Pracownik kancelaryjny
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Pracownik kancelaryjny, które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Pracownik kancelaryjny - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Pracownik kancelaryjny |
Kod zawodu | 411003 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | LEHMANNA |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |