Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-422301-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Operator centrali telefonicznej - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Operator centrali telefonicznej, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 422301 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla operatora centraliego telefonicznej zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Operator centrali telefonicznej:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.pdf)
Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Operator centrali telefonicznej
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Operator centrali telefonicznej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Operator centrali telefonicznej w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Operator centrali telefonicznej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Operator centrali telefonicznej

Utrzymuje w sprawności, konserwuje i naprawia urządzenia centrali telefonicznej w celu zapewnienia ciągłość pracy i utrzymania wymaganych parametrów techniczno-eksploatacyjnych urządzeń telekomunikacyjnych; pośredniczy w przekazywaniu informacji w wewnętrznej sieci radiotelefonicznej typu dyspozytorskiego.

Obowiązki na stanowisku pracy Operator centrali telefonicznej

  • nadzorowanie pracy urządzeń centrali telefonicznej, dokonywanie pomiarów parametrów technicznych urządzeń przewidzianych w instrukcjach technicznych oraz przełączanie urządzeń głównych na urządzenia rezerwowe w przypadku awarii;
  • dokonywanie przewidzianych w instrukcji przeglądów urządzeń centrali telefonicznej, testowanie ich pracy, czyszczenie i konfigurowanie;
  • lokalizowanie uszkodzeń urządzeń centrali i usuwanie ich przyczyn;
  • posługiwanie się aparaturą pomiarową i testującą, narzędziami monterskimi itp. przy konserwacji i naprawie urządzeń centrali telefonicznej;
  • programowanie numeracji telefonów wewnętrznych i funkcji centrali telefonicznej;
  • integrowanie centrali telefonicznej z programami komputerowymi takimi jak Outlook oraz systemami CRM (Customer Relationship Management - kontakt z klientem);
  • instruowanie klientów na temat funkcjonalności centrali telefonicznej;
  • obsługiwanie klientów, przyjmowanie zleceń telefonicznych i internetowych związanych z konserwacją, naprawą i programowaniem centrali;
  • wprowadzanie zleceń do systemu oraz prowadzenie dokumentacji wymaganej na stanowisku pracy;
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji w wewnętrznej sieci radiotelefonicznej typu dyspozytorskiego (na przykład: pogotowie ratunkowe, straż pożarna, radio taxi);
  • przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.

PODGLĄD - Operator centrali telefonicznej
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Operator centrali telefonicznej ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Operator centrali telefonicznej metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Operator centrali telefonicznej
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Operator centrali telefonicznej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Operator centrali telefonicznej
Kod zawodu 422301 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Zamów rozmowę ze sprzedawcą
×
Zamów rozmowę z ekspertem
Grzegorz Wrzeszcz
Inspektor ds. BHP

Oddzwaniamy pon - pt
w godzinach 8:00-16:00.
ZAMÓW ROZMOWĘ
Podaj imię i nazwisko!
Podaj numer telefonu!
Zaznacz zgodę na przetwarzanie danych!
Dziękujemy za wysłanie formularza.
Skontaktujemy się z Tobą w najszybszym mozliwym czasie!
Twoje imię i nazwisko
Twój numer telefonu

Nasz sklep internetowy korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z regulaminem oraz polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Rozumiem i akceptuję!
Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(