Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Spis treści
- Opis - wydatek energetyczny - Menedżer marki (brand manager)
- Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego
- Zawartość dokumentacji wydatku energetycznego
- Opis zawodu - Menedżer marki (brand manager)
- Obowiązki na stanowisku pracy Menedżer marki (brand manager)
- Podgląd analizy wydatku energetycznego Menedżer marki (brand manager)
- Parametry techniczne
Menedżer marki (brand manager) - wydatek energetyczny metodą Lehmanna
Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.
Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Menedżer marki (brand manager), które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 243104 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).
Dokumentacja ryzyka zawodowego dla menedżera markiego (brand manager) zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.
Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Menedżer marki (brand manager):
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Menedżer marki (brand manager)
zawartość analizy wydatku energetycznego
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Menedżer marki (brand manager), sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
- Chronometraż - fotografia dnai roboczego
- Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
- Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Menedżer marki (brand manager) w tym:
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Menedżer marki (brand manager) zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
Opis zawodu - Menedżer marki (brand manager)
Odpowiada za budowanie marki i strategii sprzedaży produktów; organizuje i sprawuje nadzór nad kampaniami reklamowymi i akacjami promocyjnymi marki; opracowuje budżety i odpowiada za prawidłową realizację zadań w ramach zaplanowanego budżetu.
Obowiązki na stanowisku pracy Menedżer marki (brand manager)
- Opracowywanie strategii rozwoju marek i wprowadzanie na rynek nowych produktów w ramach danej marki
- Planowanie i realizowanie budżetów marketingowych poszczególnych marek
- Zarządzanie cyklem życia produktów w ramach określonej kategorii produktowej
- Monitorowanie i analizowanie danych z rynku oraz badanie rynku ze względu na oczekiwania klientów
- Opracowywanie nowych strategii sprzedaży odpowiadających na potrzeby klientów oraz zgodnych z aktualnymi trendami na rynku
- Opracowywanie strategii komunikacji z rynkiem
- Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w ramach budowy i rozwoju marki
- Prowadzenie monitoringu w zakresie działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
- Kontrolowanie skuteczności oraz poziomu realizacji projektów marketingowych
- Budowanie oraz umacnianie w świadomości klientów wizerunku danej marki
- Prowadzenie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych danej marki oraz lansowanie nowych produktów w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki już istniejącej na rynku
- Sporządzanie raportów produktowych i cenowych
- Budowanie planów sprzedażowych
- Uczestniczenie w imprezach branżowych, tj. Tragi, konferencje i sympozja krajowe i międzynarodowe
- Aktywna współpraca z działem produkcji i b+r oraz z działem sprzedaży
PODGLĄD - Menedżer marki (brand manager)
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Menedżer marki (brand manager), które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Menedżer marki (brand manager) |
Kod zawodu | 243104 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | LEHMANNA |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |