Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-243104-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Menedżer marki (brand manager) - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Menedżer marki (brand manager), które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 243104 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla menedżera markiego (brand manager) zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Menedżer marki (brand manager):

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Menedżer marki (brand manager)
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Menedżer marki (brand manager), sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Menedżer marki (brand manager) w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Menedżer marki (brand manager) zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Menedżer marki (brand manager)

Odpowiada za budowanie marki i strategii sprzedaży produktów; organizuje i sprawuje nadzór nad kampaniami reklamowymi i akacjami promocyjnymi marki; opracowuje budżety i odpowiada za prawidłową realizację zadań w ramach zaplanowanego budżetu.

Obowiązki na stanowisku pracy Menedżer marki (brand manager)

  • Opracowywanie strategii rozwoju marek i wprowadzanie na rynek nowych produktów w ramach danej marki
  • Planowanie i realizowanie budżetów marketingowych poszczególnych marek
  • Zarządzanie cyklem życia produktów w ramach określonej kategorii produktowej
  • Monitorowanie i analizowanie danych z rynku oraz badanie rynku ze względu na oczekiwania klientów
  • Opracowywanie nowych strategii sprzedaży odpowiadających na potrzeby klientów oraz zgodnych z aktualnymi trendami na rynku
  • Opracowywanie strategii komunikacji z rynkiem
  • Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w ramach budowy i rozwoju marki
  • Prowadzenie monitoringu w zakresie działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
  • Kontrolowanie skuteczności oraz poziomu realizacji projektów marketingowych
  • Budowanie oraz umacnianie w świadomości klientów wizerunku danej marki
  • Prowadzenie kampanii reklamowych i akcji promocyjnych danej marki oraz lansowanie nowych produktów w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki już istniejącej na rynku
  • Sporządzanie raportów produktowych i cenowych
  • Budowanie planów sprzedażowych
  • Uczestniczenie w imprezach branżowych, tj. Tragi, konferencje i sympozja krajowe i międzynarodowe
  • Aktywna współpraca z działem produkcji i b+r oraz z działem sprzedaży

PODGLĄD - Menedżer marki (brand manager)
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Menedżer marki (brand manager) ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Menedżer marki (brand manager) metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Menedżer marki (brand manager)
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Menedżer marki (brand manager) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Menedżer marki (brand manager)
Kod zawodu 243104 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(