Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-315101-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 315101 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla mechanika statkowego żeglugiego śródlądowej zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej

Nadzoruje i wykonuje zadania mające na celu sprawne funkcjonowanie siłowni statku oraz gotowość techniczną urządzeń napędowych i mechanizmów pomocniczych.

Obowiązki na stanowisku pracy Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej

  • Utrzymywanie siłowni statku w stanie pełnej gotowości technicznej
  • Utrzymywanie w należytym stanie instalacji elektrycznej i dbanie o prawidłowe zabezpieczenie urządzeń elektrycznych
  • Uruchamianie i odstawianie siłowni statku
  • Utrzymywanie w gotowości eksploatacyjnej mechanizmów pokładowych
  • Utrzymywanie w sprawności urządzeń sygnałowych, łączności wewnętrznej i alarmowych
  • Kierowanie pracą załogi maszynowej
  • Nadzorowanie przyjmowania na statek oraz kontrolowanie jakości i ilości materiałów pędnych i smarów
  • Troska o należyty stan jakościowy i ilościowy narzędzi i części zamiennych
  • Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem przez załogę maszynową przepisów bhp
  • Prowadzenie dokumentów maszynowych oraz przestrzeganie terminów przeglądów technicznych
  • Przygotowywanie dokumentacji remontowej
  • Kierowanie załogą podczas prac remontowych
  • Wykonywanie niektórych prac manewrowych i pokładowych

PODGLĄD - Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Mechanik statkowy żeglugi śródlądowej
Kod zawodu 315101 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(