Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-122202-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Kierownik działu reklamy / promocji / public relations, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 122202 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla kierownika działu reklamego / promocji / public relations zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Kierownik działu reklamy / promocji / public relations:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Kierownik działu reklamy / promocji / public relations, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Kierownik działu reklamy / promocji / public relations w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Kierownik działu reklamy / promocji / public relations zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Kierownik działu reklamy / promocji / public relations

Opracowuje strategię promocji organizacji i jej obecności w mediach; nadzoruje wdrożenie strategii i monitoruje jej skuteczność; koordynuje działania reklamowe / promocyjne / public relations; kreuje wizerunek marki na rynku; planuje budżet promocyjny; zarządza współpracą z dostawcami usług; zarządza podległym zespołem pracowników.

Obowiązki na stanowisku pracy Kierownik działu reklamy / promocji / public relations

  • Opracowywanie strategii reklamowej / promocyjnej / public relations organizacji
  • Wdrażanie strategii reklamowej / promocyjnej / public relations (w tym współpracowanie z odbiorcami produktów/ usług oraz z mediami), pełnienie nadzoru nad jej realizacją oraz monitorowanie jej skuteczności
  • Koordynowanie działań reklamowych / promocyjnych / public relations
  • Monitorowanie mediów pod kątem obecności marki oraz kreowanie rozpoznawalności marki na rynku za pomocą przekazów w mediach
  • Analizowanie i raportowanie efektywności działań reklamowych / promocyjnych / public relations na potrzeby zarządu organizacji
  • Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji budżetu przeznaczonego na działania reklamowe / promocyjne / public realtions
  • Współpracowanie i wspieranie działań innych działów organizacji w zakresie sprzedaży, marketingu, wzornictwa przemysłowego itp.
  • Zarządzanie współpracą z zewnętrznymi dostawcami, m.in. Drukarniami, agencjami reklamowymi itp.
  • Projektowanie i nadzorowanie tworzenia materiałów reklamowych i promocyjnych, nowych narzędzi promocyjnych i kanałów komunikacyjnych
  • Uczestniczenie w targach i konferencjach, organizowanie wystąpień promujących organizację
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu
  • Szkolenie i dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników zgodny ze strategią rozwoju firmy
  • Tworzenie planów lojalnościowych dla klientów i ich promocja
  • Rozwój własnych kompetencji i wiedzy w zakresie reklamy / promocji / public relations i zarządzania ludźmi
  • Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu reklamy / promocji / public relations
  • Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowanie przepisów prawa dotyczących ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska

PODGLĄD - Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Kierownik działu reklamy / promocji / public relations ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Kierownik działu reklamy / promocji / public relations metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Kierownik działu reklamy / promocji / public relations - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Kierownik działu reklamy / promocji / public relations
Kod zawodu 122202 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(