Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-990107-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Kierownik działu marketingu - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Kierownik działu marketingu, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 990107 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla kierownika działu marketingu zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Kierownik działu marketingu:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Kierownik działu marketingu
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Kierownik działu marketingu, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Kierownik działu marketingu w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Kierownik działu marketingu zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Kierownik działu marketingu

Odpowiada za opracowanie i wdrażanie strategii i planów marketingowych, nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych, monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży; prowadzi efektywne planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.

Obowiązki na stanowisku pracy Kierownik działu marketingu

  • Tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i zarządzania znakami towarowymi, marką lub grupą marek;
  • Ustalanie celów marketingowych całej firmy jak i poszczególnych jej produktów i/lub usług lub grup produktów i/lub usług;
  • Planowanie i kontrolowanie działań marketingowych, w tym ocenianie realizacji budżetu marketingowego;
  • Zlecanie badań rynku, preferencji konsumentów oraz otoczenia zewnętrznego firmy;
  • Analizowanie konkurencji na podstawie otrzymanych danych mające na celu modyfikację i doskonalenie strategii marketingowej;
  • Analizowanie kanałów dystrybucji pod względem ich efektywności w odniesieniu do poszczególnych produktów i/lub usług i poszczególnych grup klientów i/lub odbiorców;
  • Ustalanie celów promocyjnych dla poszczególnych usług, produktów, linii produktowych, marek itp.;
  • Pełnienie nadzoru nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, firmami badania opinii, drukarniami, domami mediowymi, dostawcami itd.);
  • Pozyskiwanie partnerów medialnych i zarządzanie współpracą z nimi;
  • Reprezentowanie firmy w stosunku do klientów oraz instytucji zewnętrznych
  • Rozwijanie i optymalizowanie procesów i struktur odpowiedzialnych za marketing w organizacji;
  • Współtworzenie nowych produktów i usług, w szczególności na etapie ich komercjalizacji;
  • Wdrażanie polityki personalnej w podległym dziale, w szczególności motywowanie i rozliczanie podległych pracowników, dbanie o podnoszenie przez nich kwalifikacji oraz o aktualizację wiedzy;
  • Doskonalenie własnych kompetencji;
  • Zapewnienie podległemu zespołowi bezpiecznego środowiska pracy, dbanie o przestrzeganie przepisów bhp, ochrony ppoż. I ochrony środowiska.

PODGLĄD - Kierownik działu marketingu
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Kierownik działu marketingu ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Kierownik działu marketingu metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Kierownik działu marketingu
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Kierownik działu marketingu - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Kierownik działu marketingu
Kod zawodu 990107 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(