Kapitan żeglugi przybrzeżnej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Spis treści
- Opis - wydatek energetyczny - Kapitan żeglugi przybrzeżnej
- Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego
- Zawartość dokumentacji wydatku energetycznego
- Opis zawodu - Kapitan żeglugi przybrzeżnej
- Obowiązki na stanowisku pracy Kapitan żeglugi przybrzeżnej
- Podgląd analizy wydatku energetycznego Kapitan żeglugi przybrzeżnej
- Parametry techniczne
Kapitan żeglugi przybrzeżnej - wydatek energetyczny metodą Lehmanna
Kapitan żeglugi przybrzeżnej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.
Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Kapitan żeglugi przybrzeżnej, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 315207 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).
Dokumentacja ryzyka zawodowego dla kapitan żeglugiego przybrzeżnej zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.
Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Kapitan żeglugi przybrzeżnej:
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
- Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Kapitan żeglugi przybrzeżnej
zawartość analizy wydatku energetycznego
- Strona tytułowa.
- Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Kapitan żeglugi przybrzeżnej, sposób i miejsce wykonywania pracy).
- Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
- Chronometraż - fotografia dnai roboczego
- Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
- Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
- Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Kapitan żeglugi przybrzeżnej w tym:
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
- Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
- Szczegółowe karty zagrożeń dla Kapitan żeglugi przybrzeżnej zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
- Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
- Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
Opis zawodu - Kapitan żeglugi przybrzeżnej
Sprawuje funkcję kierownika statku o pojemności brutto do 500 ton w rejsach w żegludze krajowej po Morzu Bałtyckim do 8o długości geograficznej wschodniej z ramienia armatora (właściciela), w celu utrzymywania jednostki pływającej w stałej gotowości eksploatacyjnej zgodnie z wymogami przepisów międzynarodowych, krajowych, instrukcjami armatora oraz dobrą praktyką morską; nadzoruje pracę i ponosi odpowiedzialność za wszystkich członków załogi; sprawuje funkcje urzędnika administracyjnego władz państwowych podczas przebywania statku na morzu.
Obowiązki na stanowisku pracy Kapitan żeglugi przybrzeżnej
- reprezentowanie interesów armatora wobec załogi statku o pojemności brutto do 500 ton w żegludze krajowej w rejsach przybrzeżnych po Morzu Bałtyckim do 8o długości geograficznej wschodniej, a także osób oraz instytucji, związanych z eksploatacją statku morskiego;
- prowadzenie jednostki przy wchodzeniu i wychodzeniu z portów, kanałów, rzek itp.;
- współpracowanie z wyspecjalizowanymi służbami armatora w zakresie eksploatacji statku, bezpieczeństwa żeglugi i życia na morzu, spraw socjalno-bytowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, finansowych, zaopatrzeniowych, kadrowych;
- sprawowanie ogólnego nadzoru nad organizacją pracy poszczególnych działów i służb statkowych;
- kontrolowanie i akceptowanie dokumentacji tworzonej na statku dotyczącej eksploatacji statku, rozliczeń finansowych, gospodarki materiałowej
- i remontów;
- sprawowanie nawigacyjnego kierownictwa nad statkiem o pojemności brutto do 500 ton przez pełnienie nadzoru nad pracą oficerów wachtowych, prowadzenie statku w sytuacjach trudnych i niebezpiecznych, instruowanie oficerów wachtowych o zasadach prowadzenia nawigacji, ocenianie sytuacji wymagającej obecności na mostku nawigacyjnym kapitana, prowadzenie księgi poleceń dla oficerów, ustalanie składów osobowych wacht nawigacyjnych;
- sprawowanie eksploatacyjnego kierownictwa nad statkiem w zakresie prawidłowości operacji ładunkowych, mocowania i zabezpieczenia przewożonych statkiem towarów, kontroli dokumentacji ładunkowej, stateczności jednostki, sprawności technicznej napędu i urządzeń pomocniczych;
- kierowanie załogą, w tym zarządzanie w warunkach kryzysowych;
- szkolenie członków załogi z zakresu ppoż. oraz używania środków ratunkowych, przez organizowanie alarmów ćwiczebnych i ocenę ich przebiegu;
- sprawowanie funkcji urzędnika stanu cywilnego i władz policyjnych poza granicami kraju wobec członków załogi i pasażerów;
- organizowanie i pełnienie nadzoru nad przeprowadzeniem na statku wyborów do władz państwowych;
- współpracowanie z pilotem w trakcie trwania operacji pilotowania;
- prowadzenie akcji ratowniczych i poszukiwawczych na morzu;
- ponoszenie odpowiedzialności za wszystkie sprawy związane z eksploatacją statku;
- pełnienie nadzoru nad przestrzeganie zasad ergonomii oraz przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska.
- sprawowanie opieki na pasażerami, zespołami badawczymi, studentami, itp.;
- sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem połowu ryb.
PODGLĄD - Kapitan żeglugi przybrzeżnej
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Kapitan żeglugi przybrzeżnej, które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
Tytuł publikacji | Kapitan żeglugi przybrzeżnej - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA |
Producent, autor | alleBHP |
Stanowisko | Kapitan żeglugi przybrzeżnej |
Kod zawodu | 315207 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) |
Metoda opracowania | LEHMANNA |
Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm |
Liczba stron | około 25 stron formatu A4 |
Dział, kategoria | Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny |
Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office |
Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu |
Wersja papierowa (książkowa) |
|
Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h |
Zgodność | Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. |
Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |