Logowanie

Podaj prawidłowy login oraz hasło!
Logowanie przebiegło pomyślnie!

Nie masz jeszcze konta?

Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA

Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
5/5
(1 głosów)
ORZ-214408-LEH
Towar na magazynie
Wysyłka w 24 godziny
Darmowa dostawa
od 150 zł

(kurier InPost od 13.99 zł)
152.37
(netto)
159.99
(brutto)
Stawka VAT: 5%
wybierz opcję produktu netto brutto
152.37 159.99
176.18 184.99
-
+
bezpieczeństwo
Metody płatności 1
Metody płatności 2
Metody płatności 3

Inżynier mechanik lotniczy - wydatek energetyczny metodą Lehmanna

Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.

Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Inżynier mechanik lotniczy, które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 214408 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).

Dokumentacja ryzyka zawodowego dla inżyniera mechanika lotniczego zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.

Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Inżynier mechanik lotniczy:

  • Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
  • Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA wersja elektroniczna
Wersja elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf)
Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA gotowa ksiazka
Wersja papierowa - gotowa książka

Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.

Inżynier mechanik lotniczy
zawartość analizy wydatku energetycznego

    [[wzor]] - wzory dokumentow bhp
  • Strona tytułowa.
  • Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Inżynier mechanik lotniczy, sposób i miejsce wykonywania pracy).
  • Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
  • Chronometraż - fotografia dnai roboczego
  • Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
  • Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
  • Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.

Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Inżynier mechanik lotniczy w tym:
  • Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
  • Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
  • Szczegółowe karty zagrożeń dla Inżynier mechanik lotniczy zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
  • Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
  • Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.

Opis zawodu - Inżynier mechanik lotniczy

Nadzoruje naprawy główne (remonty i naprawy specjalne) oraz modyfikacje statków powietrznych albo ich zespołów i wyposażenia lotniczego. Sprawuje kontrolę nad mechanikami w zakresie wykonywania napraw zgodnie z obowiązującą dokumentacją techniczną i przy użyciu właściwych części i materiałów. Poświadcza czynności wykonywane na samolocie zgodnych z obowiązującymi normami europejskimi Part – 66. Zapewnia utrzymanie w technicznej zdatności do lotu statków powietrznych, ich zespołów lub wyposażenia lotniczego.

Obowiązki na stanowisku pracy Inżynier mechanik lotniczy

  • Poświadczanie czynności wykonywanych na samolocie zgodnych z obowiązującymi normami europejskimi Part – 66 w zakresie kategorii C
  • Nadzorowanie czynności technicznych na samolocie podczas przeglądów okresowych wyższego rzędu oraz czynności lotniczych na samolocie bezpośrednio przed lotem
  • Dokonywanie szczegółowych ocen technicznych statków powietrznych, ich zespołów i wyposażenia pod względem koniecznego zakresu napraw
  • Nadzorowanie wykonywania napraw, zgodnie z obowiązującą dokumentacją techniczną, we właściwej kolejności, przy zastosowaniu wymaganej technologii oraz przy użyciu właściwych narzędzi, części i materiałów, posiadających ważne dokumenty albo atesty
  • Nadzorowanie demontażu statków powietrznych, ich zespołów i wyposażenia przed naprawą i w jej trakcie oraz nadzorowanie montażu ostatecznego po przeprowadzonej naprawie
  • Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji przebiegu napraw oraz potwierdzanie zarejestrowanych w niej kolejnych operacji technologicznych, wykonanych przez mechaników lotniczych, pod względem zgodności z obowiązującą dokumentacją techniczną, potwierdzanie zastosowania właściwych części i materiałów oraz potwierdzanie całości wykonanych napraw
  • Poświadczanie wykonania obsługi okresowej, bieżącej, doraźnej oraz bieżących napraw, łącznie z poświadczaniem bieżącej zdatności do lotu statku powietrznego, jego zespołów i wyposażenia lotniczego
  • Nadzorowanie przestrzegania terminów ważności świadectw sprawności technicznej statków powietrznych, ich zespołów i wyposażenia, a także innych dokumentów zezwalających na ich użytkowanie
  • Projektowanie podzespołów i części oraz projektowanie procesów wytwarzania i regeneracji podzespołów i części statków powietrznych
  • Projektowanie i nadzorowanie procesów poszukiwania niesprawności w instalacjach statków powietrznych
  • Współdziałanie w zakresie sprawowania nadzoru nad wykonywaniem napraw z właściwym organem państwowego lotniczego nadzoru technicznego
  • Nadzorowanie praktyk kandydatów na mechaników lotniczych obsługi
  • Pełnienie obowiązków szefa technicznego grupy lotniczej, grupy obsługi specjalistycznej lub warsztatu (laboratorium) specjalistycznego
  • Planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie mechaniki lotniczej
  • Prowadzenie prac naukowo-badawczych
  • Zapewnienie bezpiecznego środowiska pracy, kontrolowanie przestrzegania przepisów bhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska

PODGLĄD - Inżynier mechanik lotniczy
analiza wydatku energetycznego LEHMANNA

Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 1
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 2
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 3
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 4
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 5
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 6
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 7
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 8
Inżynier mechanik lotniczy ocena ryzyka  LEHMANNA 9
UWAGA! - przedstawiony podgląd dokumentacji NIE JEST bezpośrednio cześcią dokumentacji Wydatek energetyczny dla stanowiska Inżynier mechanik lotniczy metodą LEHMANNA.
Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.


Grzegorz Wrzeszcz - [[nazwa_full]]

Cześć!
Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Inżynier mechanik lotniczy
, które możesz zakupić na tej stronie.

Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.

+48 533 988 811 biuro@allebhp.pl


Parametry techniczne

Tytuł publikacji Inżynier mechanik lotniczy - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Producent, autor alleBHP
Stanowisko Inżynier mechanik lotniczy
Kod zawodu 214408 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145)
Metoda opracowania LEHMANNA
Format Standard A4 - 21 x 29,7 cm
Liczba stron około 25 stron formatu A4
Dział, kategoria Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny
Wersja elektroniczna Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office
Dostępność wersji elektronicznej W ciągu 5 minut od dokonania zakupu
Wersja papierowa (książkowa)
  • laserowy druk na wysokiej jakości papierze 80g/m2
  • miękka oprawa
  • elastyczne bindowanie - z możliwością demontażu grzbietu
Dostępność wersji papierowej Dostępna od ręki, wysyłka w 24h
Zgodność Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną.
Ocena klientów - ponad 99% pozytywnych opinii

Podobne produkty

Produkt dodany do koszyka
Dodano do koszyka: 1 szt.
×
Produkt dodano do koszyka
(brutto)
(netto)
  • Format znaku / rozmiar

  • Materiał / podłoże

  • Wykonanie / typ

wybierz opcję produktu netto brutto
-
+
×
Nieoczekiwany błąd! Powiadom nas o tym :-)
×
Produkt niedostępny
Przykro nam, ale produkt jest niedostępny ;-(