Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA
Spis treści
- Opis - wydatek energetyczny - Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
 - Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego
 - Zawartość dokumentacji wydatku energetycznego
 - Opis zawodu - Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
 - Obowiązki na stanowisku pracy Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
 - Podgląd analizy wydatku energetycznego Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
 - Parametry techniczne
 
Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) - wydatek energetyczny metodą Lehmanna
											
												
											
											Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA jest to gotowa wzorcowa dokumentacja analizy wydatku energetycznego dla tego stanowiska. Jedyne co pozostaje w Twojej gestii to dopasować (w razie potrzeby), wydrukować i podpisać dokument.
										
Niniejszy produkt jest kompletną dokumentacją wydatku energetycznego dla Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), które to stanowisko jest zawarte w Polskiej Klasyfikacji Zawodów zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i obowiązuje od 1 Stycznia 2015 r. Stanowisko to posiada odpowiedni kod zawodu 243102 sklasyfikowany w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145).
Dokumentacja ryzyka zawodowego dla autora tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) zawiera wszystkie najważniejsze i niezbędne elementy.
Dostępne wersje analizy wydatku energetycznego dla Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter):
- Elektroniczna (.doc/.docx/.odt/.pdf) - daje możliwość dokonywania zmian w dokumentacji w razie zajścia takiej potrzeby.
 - Papierowa - gotowy wydruk przygotowany do podpisu przez pracodawcę i pracownika w miękkiej oprawie.
 
												
												Zakupując niniejszą dokumentację analizy wydatku energetycznego w wersji elektronicznej masz możliwość wielokrotnego wydruku tej dokumentacji oraz w razie zaistnienia takiej potrzeby edycji dokumentu.
Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) 
 zawartość analizy wydatku energetycznego
										- Strona tytułowa.
 - Pełna karta stanowiska pracy: (opis czynności, ogólna charakterystyka, używane maszyny i narzędzia na stanowisku pracy Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), sposób i miejsce wykonywania pracy).
 - Opis metody Lehmanna użytej do oszacowania wydatku energetycznego
 - Chronometraż - fotografia dnai roboczego
 - Łączna ocena wydatku energetycznego z podziałem na płeć pracownika
 - Ocena słowna dla otrzymanego wyniku uwzględniając płeć oraz wiek pracownika
 - Dokumentacja składa się z około 25 stron w fotmacie A4.
 
										
											Ponadto dokumentacja zawierać będzie Ocenę Ryzyka Zawodowego na stanowisku Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) w tym:
- Dokładny opis metody wraz z matrycą mierzenia ryzyka - PN-N-18002.
 - Identyfikacja zagrożeń - pełen wykaz czynników z odpowiednim ich podziałem (fizyczne, pyły i pary, chemiczne, biologiczne, uciążliwe i niebezpieczne).
 - Szczegółowe karty zagrożeń dla Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) zawierające pełne szacowanie ryzyka metodą PN-N-18002
 - Wykaz działań korygujących zagrożenia oraz odpowiedzialności za to.
 - Wykaz pracowników zatrudnionych na danym stanowisku.
 
Opis zawodu - Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
Celem pracy autora tekstów i sloganów reklamowych (copywritera) jest opracowanie tekstów, sloganów lub koncepcji reklamy. Produkty te powstają na podstawie briefu – dokumentu zawierającego zestaw informacji od zamawiającego, użytecznych w procesie opracowywania tekstu, sloganu lub koncepcji reklamy oraz dodatkowo na podstawie wyników analiz rynkowych dotyczących między innymi głównych konkurentów firmy, zainteresowań, upodobań i przyzwyczajeń klientów, a także wielkości popytu na produkt lub usługę. W wielu przypadkach autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) musi sam wyszukiwać informacje niezbędne do właściwego przygotowania komunikatu w formie tekstu lub sloganu reklamowego. Do jego zadań należy znalezienie takiej formy komunikatu, która możliwie najlepiej zrealizuje cele wynikające z briefu lub opisu oczekiwań klienta. Obowiązkiem autora tekstów i sloganów reklamowych (copywritera) jest oddanie pracy zgodnej z założeniami zlecającego i we właściwym terminie. W zależności m.in. od struktury organizacyjnej, wielkości czy oferty instytucji, zakres pracy autora tekstów i sloganów reklamowych (copywritera) może obejmować również tworzenie nazw, tekstów na strony internetowe, scenariuszy spotów telewizyjnych i radiowych, scenariuszy i pomysłów na wydarzenia zaplanowane i organizowane pod kątem ściśle określonego celu (eventy), działania związane z mediami społecznościowymi (social media), m.in.: blogi, zakładki, serwisy społecznościowe.
Obowiązki na stanowisku pracy Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter)
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska;
 - przyjmowanie i analizowanie zleceń na tekst, slogan lub koncepcję reklamy;
 - pozyskiwanie informacji na temat rynku i konkurencji produktu będącego przedmiotem tekstu, sloganu lub koncepcji reklamy;
 - identyfikowanie profilu odbiorcy tekstu, sloganu reklamowego;
 - opracowywanie sposobu pozycjonowania na rynku produktu będącego przedmiotem zlecenia;
 - opracowywanie koncepcji reklamy, tekstu lub sloganu reklamowego według zamówienia, z wykorzystaniem zebranych informacji i z użyciem właściwych do danego zadania narzędzi (programy do edycji tekstu, przeglądarki internetowe, materiały piśmiennicze i biurowe);
 - sprawdzanie opracowanego tekstu, sloganu lub koncepcji reklamy pod kątem jego oryginalności;
 - prezentowanie opracowanego tekstu, sloganu lub koncepcji reklamy klientowi, z zastosowaniem odpowiednich narzędzi (programy graficzne, programy do prezentacji).
 
PODGLĄD - Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) 
 analiza wydatku energetycznego  LEHMANNA
										








Przedstawiony podgląd dokumentacji ma charakter orientacyjny, którego celem jest unaocznienie jak skonstruowany jest plik który można zakupić,
a zakupiona dokumentacja będzie sie od niego znacząco różnić wartością merytoryczną.
											Cześć!
 Nazywam się Grzegorz Wrzeszcz i od 2014 roku zawodowo zajmuję się BHP. Od tego czasu udało mi się opracować blisko 1500 różnych dokumentacji wydatku energetycznego metodą  LEHMANNA w tym również wydatek energetyczny dla stanowiska Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter),  które możesz zakupić na tej stronie.
Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie tego produktu to pisz śmiało lub dzwoń! Z przyjemnością odpowiem na wszystkie twoje pytania i rozwieję (mam nadzieję) wszelkie wątpliwości.
Parametry techniczne
| Tytuł publikacji | Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) - Wydatek energetyczny metodą LEHMANNA | 
| Producent, autor | alleBHP.pl, Grzegorz Wrzeszcz | 
| Stanowisko | Autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter) | 
| Kod zawodu | 243102 - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1145) | 
| Metoda opracowania | LEHMANNA | 
| Format | Standard A4 - 21 x 29,7 cm | 
| Liczba stron | około 25 stron formatu A4 | 
| Dział, kategoria | Wydatek energetyczny, Wydatek energetyczny | 
| Wersja elektroniczna | Plik DOCX - umożliwia edycję dokumentacji w programie Microsoft Office | 
| Dostępność wersji elektronicznej | W ciągu 5 minut od dokonania zakupu | 
| Wersja papierowa (książkowa) | 
					
  | 
			
| Dostępność wersji papierowej | Dostępna od ręki, wysyłka w 24h | 
| Zgodność | Opracowana m.in. zgodnie z obowiązującymi przepisami dot. Oceny Ryzyka Zawodowego (Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy). Dokumentacja w pełni akceptowalna przez Państwową Inspekcję Pracy oraz Państwową Inspekcję Sanitarną. | 
| Ocena klientów | - ponad 99% pozytywnych opinii |